سردار غیب پرور مطرح کرد؛

اهمیت هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه فضای مجازی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه فضای مجازی بسیار مهم است.

اهمیت هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه فضای مجازیبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش فعالین قرارگاه فضای مجازی بسیجیان کل کشور در مشهد مقدس با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان اسلام در سال‌های جنگ تحمیلی گفت: در زمان جنگ برای اینکه بتوانیم در مواجهه با دشمن بعثی به پیروزی برسیم و یک عملیات موفق را به انجام برسانیم باید به سه نکته مهم توجه می‌شد.

وی افزود: این سه مطلب مهم شناخت دشمن و جبهه مقابل، تعداد نیروهای بسیجی و آموزش‌دیده و میزان تجهیزات نظامی بودند.

سردار غیب‌پرور در مورد موضوع شناخت دشمن و جبهه مقابل گفت: شناخت جبهه مقابل به اندازه‌ای اهمیت اساسی دارد که ما بتوانیم کاری‌ترین ضربه را به دشمن وارد سازیم.

وی ادامه داد: هم‌افزایی، صبر و تحمل و بی‌هیاهو عمل کردن، شرط حضور در جبهه انقلاب است و آن چه باعث پیشرفت ما می‌شود هم‌افزایی است، لذا سیره شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس این بود که در راه مبارزه با دشمن متحد عمل می‌کردند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر کنونی انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن یک جبهه جدیدتر، پیشرفته‌تر و عمیق‌تر را تاسیس کرده‌است که درِ آن به روی همه باز است و پیش روی آن در عمق خانه‌ها و محل زندگی‌مان است و اکثر مخاطبان فضای مجازی در کشورهای جهان و در کشور ما جوانان هستند.

وی با تاکید بر شناخت فعالیت دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی بیان کرد: ما باید بتوانیم برای مقابله با هجمه‌هایی که بر علیه انقلاب اسلامی در این عرصه وارد می‌شود، برنامه عملی داشته باشیم.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: زمانی که دشمن استراتژی دهکده جهانی را مطرح کرد ما آن جدی نگرفتیم و متاسفانه می بینیم که در مراحلی نیز موفق شده اند و سنگرهای ما را فتح کرده اند.

وی هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه فضای مجازی را مهم دانست و گفت: ما باید به شکل هم‌افزا و خلاقانه عمل کنیم زیرا اگر غیر از این، روشی را برگزینیم نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

سردار غیب‌پرور در پایان سخنان خود به تربیت نیروی انسانی کارآمد در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مطالبه‌گری نیز بخش دیگری از فعالیت در فضای مجازی است که همان مطالبه و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است زیرا ژرف‌ترین و عمیق‌ترین رهنمودهایی است که در کشور سراغ داریم.

انتهای پیام/

 

 

برای مقابله با هجمه‌های دشمن در فضای مجازی باید برنامه عملی داشته‌باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار