فتاحی: محرومیت صادقی و حاتمی در هفته چهارم لیگ برتر اعمال می شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بازیکنان متخلف تراکتورسازی و پیکان مشکلی برای حضور در بازی های امروز(جمعه) ندارند اما نمی توانند در هفته چهارم لیگ به میدان بروند.

سعید فتاحی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی، بازیکنان تیم های پیکان و تراکتورسازی برای حضور در رقابت های هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: پس از درگیری روز گذشته صادقی و حاتمی، کمیته اخلاق تشکیل جلسه داد و برای این 2 بازیکن دستور موقت صادر کرد اما از آنجاییکه به دلیل پایان رسیدن وقت اداری حکم محرومیت آن ها به سازمان لیگ ابلاغ نشده می توانند در هفته سوم لیگ برتر به میدان بروند.

او ادامه داد: این حکم باید با امضا محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال به ما ابلاغ شود و آن را در اختیار 2 باشگاه تراکتورسازی و پیکان قرار دهیم. اگر نامه محرومیت صادقی و حاتمی در هفته آینده به کمیته مسابقات سازمان لیگ ابلاغ شود، از حضور آن ها در هفته چهارم لیگ برتر جلوگیری می کنیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: این 2 بازیکن شب گذشته از هم عذرخواهی کردند. بنابراین از رسانه ها درخواست می کنم چندان به بحث درگیری صادقی و حاتمی وارد نشوند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره صادر نشدن کارت بازی برخی بازیکنان نفت تهران برای بازی شب گذشته این تیم مقابل پرسپولیس گفت: برخی بازیکنان نفت تاکنون نامه خروج از استان را به سازمان لیگ ارائه نداده اند تا برای آن ها کارت بازی صادر شود. ضمن اینکه مدارک سینا خادم پور هم به موقع به  کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ارسال نشد  تا او هم فرصت بازی مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.

انتهای پیام/

صادقی و حاتمی محروم شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار