زنجان؛

پرداخت يك هزار و 737مورد كمك هزينه ازدواج به زوج های نیازمند زنجانی

برای کمک به امرازدواج زوج های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مبلغ 39 میلیارد و 261میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به پرداخت یک هزار 737 مورد کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سال گذشته گفت: درمجموع تعداد یک هزار و 200کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و 537 مورد هدیه ازدواج به زوج های جوان نیازمند پرداخت شده است.
صفری افزود: به منظور کمک به امرازدواج نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد مبلغ 39میلیاردو261میلیون ریال در سال گذشته هزینه شده است .
وی با اشاره به اینکه از مجموع کمک های انجام شده به زوج های جوان نیازمند در قالب کمک هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج 28 میلیارد و 2میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است افزود: به منظور هم افزایی در ارائه خدمات اثربخش به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در امر ازدواج مبلغ 11میلیاردو 259میلیون ریال نیز توسط خیران زنجانی در این بخش کمک شده است.
صفری در ادامه به ارائه آموزش های مشاوره ای و خانواده به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان اشاره کرد و گفت : به منظور تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب در جامعه هدف 15 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات مشاوره‌ای و آموزش خانواده این نهاد درسال گذشته بهره‌مند شده‌اند.
وی بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد موجب می شود ازدواج های صورت گرفته در جامعه هدف این نهاد از پایداری بالایی برخوردار باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مشارکت خیران در حوزه کمک به ازدواج نیازمندان می تواند زمینه ارائه خدمات موثر به مددجویان را در این خصوص فراهم کند ، گفت : خیران می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا با شماره گیری کد #024*8877* در تامین کمک هزینه ازدواج زوجهای نیازمند مشارکت کنند.

انتهای پیام/ن

 

پرداخت مبلغ ۳۹ میلیاردو ۲۶۱ میلیون ریال هزینه ازدواج به مدد جویان در سال گذشته

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.