عامل نا امنی در شهرستان عنبرآباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت:فردی كه با اقدامات شرارت آميز، قدرت نمايی با سلاح سرد و ايجاد درگيری و رعب و وحشت باعث ناامنی در سطح شهر عنبرآباد شده بود ،دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ محمود بيدشكی گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر اينكه فردی شرور با اقدامات شرارت آميز، ايجاد درگيری و تهديد با سلاح سرد باعث سلب آسايش آنان شده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامی اين فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقيقات گسترده در اين زمينه، و شناسايی ،ضمن كسب دستور قضايی ،مامورين متهم را در حالی كه با كشيدن سلاح سرد در مركز شهر باعث ايجاد رعب و وحشت شهروندان شده را شناسايی و در يك عمليات ضربتی دستگير و با تيزبينی و درایت مامورین نامبرده خلع سلاح ودوقبضه سلاح سرد از وی کشف شد و در اين خصوص پرونده تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانونی تحويل مقامات قضائی شد .
وی بيان داشت: در بررسی سوابق اسبق نامبرده مشخص شد اين فرد دارای سوابق كيفری جرايم خشن از جمله ،اخلال در نظم و امنيت عمومی و شرارت،آدم ربایی ،سرقت مسلحانه عربده کشی وچاقوکشی و قدرت نمايی با سلاح گرم و سرد است.
انتهای پیام/ی

عامل نا امنی در شهرستان عنبرآباد دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار