آیت الله نوری همدانی:

شهادت محسن حججی مرز حقیقت و خباثت را برای جهانیان نمایان کرد

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی اعلام کرد: شهادت مظلومانه و همراه با صلابت شهید حججی فصل جدیدی از فرهنگ شهادت را گشود و مرز حقیقت، انسانیت و شرافت را با خباثت و تکفیر و آدم کشی برای جهانیان نمایان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید  دراین پیام خاطرنشان کرده است: امید است مدعیان دروغین آزادی، دموکراسی و حقوق بشر ازخواب غفلت بیدار شده و دست از حمایت گروهای تکفیری بردارند و سرنوشت هر ملتی را به خود آنان واگذارند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: سلام و درود به ارواح مقدس همه شهدا بویژه شهدای مدافع حرم که با جوانمردی و ایثار باردیگر برای دفاع از ارزش های ناب به عرصه جهاد پانهاده تا فرهنگ بزرگ ایثار و شهادت را زنده نگهدارند و خواب را از همه مستکبران و متجاوزان بگیرند.

آیت الله نوری همدانی دراین پیام تصریح کرده است: سلام درود بر خانواده های آنان که با الگو پذیری از بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) حماسه مقاومت خلق کردند، ضمن احترام و تکریم به همه شهدا بویژه شهدای مدافع حرم و خانواده های آنان، شهادت شهید محسن حججی را تبریک و تسلیت می گویم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.