دیدگاه حجت‌الاسلام پناهیان نسبت به شهادت محسن حججی + توییت

صفحه منتسب به حجت الاسلام علیرضا پناهیان در پُست‌های توییتری به جنایات غرب و داعش و همچنین شهادت شهید حججی واکنشی تند نشان داد.

واکنش تند پناهیان به جنایات غرب و شهادت محسن حججی+ توییتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واکنش‌ها به نحوه شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی همچنان در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد، کاربران فضای مجازی از سیاسیون تا هنرمندان و ورزشکاران جنایات داعش و قدرتهای پشتیبان این گروه تروریستی را محکوم کرده و با خانواده شهید حججی ابراز همدردی می‌کنند.

در طی چند روز گذشته متون، ویدئوها و کلیپ‌های فراوانی را در تمجید شهید حججی و تمامی شهدای مدافع حرم در فضای مجازی دیده اید، هشتگ نام شهید حججی نیز همچنان در شبکه‌های اجتماعی داغ است.

در صفحه منتسب به حجت الاسلام علیرضا پناهیان نیز واکنشی تند به جنایات غرب، داعش و همچین نحوه شهادت شهید حججی دیده می‌شود.

در این پست‌ها آمده است: " سیاست بازان غربی جنایتکارند و به زباله دانی تاریخ خواهند رفت کسی با سطل زباله سلفی یادگاری نمیگیرد".

در پستی دیگر نوشته شده: " سیاستمداران غربی چون میبینند تمدن غرب دیگر پایدار نیست و در برابر قدرت نرم انقلاب اسلامی احساس ضعف میکنند، به جنایت در منطقه رو آورده‌اند".

همچنین در پست توییتری دیگر آمده است: "قدرت نرم فکر و فرهنگ بر قدرت سخت که متکی بر سلاح و ثروت است غلبه دارد نقطه ثقل قدرت نرم ما فرهنگ شهادت است".

واکنش تند پناهیان به جنایات غرب و شهادت محسن حججی+ توییت

واکنش تند پناهیان به جنایات غرب و شهادت محسن حججی+ توییت

واکنش تند پناهیان به جنایات غرب و شهادت محسن حججی+ توییت

انتهای پیام/

جنایات و سیاستهای غرب از نگاه حجت الاسلام پناهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
سلام و دورد خداوند بر زنده نگه دارنده گان ايثار اسطوره هاي صبر و صلابت
آخرین اخبار