فلاحت‌پیشه در موافقت با طرح یک فوریتی مقابله با آمریکا مطرح کرد

ما با آمریکا مقابله می‌کنیم نه با برجام

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ایران مقابله با آمریکا را در دستور کار دارد چراکه دیگر بازیگران برجام بر پایبندی ایران صحه می‌گذارند.

ما با آمریکا مقابله می‌کنیم نه با برجامبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی در جریان بررسی طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه اظهار داشت: ما در این طرح مقابله با آمریکا را در دستور قرار دادیم نه مقابله با برجام و سایر بازیگران آن چراکه شورای امنیت و سازمان انرژی اتمی که بارها بر پایبندی ایران صحه گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال آن است که برجام از سوی ایران نقض شود تا به همگان نشان دهد ایران به برجام پایبند نیست و تحریم‌های خود را بازگردانند، تصریح کرد:‌ لازمه این مسئله آن است که آژانس هم بر عدم پایبندی ایران به برجام اقرار کند ولی ما نباید کاری کنیم که آژانس ما را به عنوان متخلف محکوم کند.

برجام دست آمریکا را در اعمال برخی از تحریم‌ها علیه ایران بسته است

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه برجام دست آمریکایی‌ها را در اعمال برخی از تحریم‌ها علیه ایران بسته است، اظهار داشت: ما باید اختلافاتمان را به آمریکا محدود کنیم و در مقابل با دنیا کار کنیم.

فلاحت‌پیشه با اشاره به موارد مطروح شده در طرح مذبور خاطرنشان کرد: راهبردهای لازم برای مقابله با آمریکا، جنایات این کشور، نقض حقوق بشر، تقویت عمق استراتژیک جمهوری اسلامی و حمایت از اتباع ایرانی از جمله مواردی است که در این طرح یک فوریتی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
امریکای جنایتکار و روانی
آخرین اخبار