مشاوران امنیت ملی افغانستان و امریکا بر آوردن اصلاحات در بخش های ملکی و نظامی تاکید کردند

محمد حنیف اتمر و جنرال مک ماستر مشاور امنیت ملی ایالات متحده امریکا درباره توسعه کمک‌های ملکی و نظامی میان هردو کشور صحبت کردند.

مشاوران امنیت ملی افغانستان و امریکا بر آوردن اصلاحات در بخش های ملکی و نظامی تاکید کردندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، هردو طرف در یک کنفرانس ویدیویی بحث های مفصلی در باره امنیت افغانستان داشتند و نظریات شان را درباره تحکیم امنیت در افغانستان ارایه نمودند.

براساس معلومات دفتر مشاور امنیت ملی کشور، همچنین دو طرف در این تماس ویدیویی روی بهبود مساعدت های ملکی و نظامی امریکا با افغانستان و نیز تشخیص نیازمندی های فوری و رسیدگی به آنها بحث کردند.

مشاوران امنیت ملی افغانستان و امریکا اصلاحات در بخش های ملکی و نظامی افغانستان را مهم خواندند و هردو طرف به این نظر بودند که آوردن اصلاحات مثبت در بخش های ملکی ونظامی میتواند در رسیدن به هدف مبارزه در برابر فساد اداری، حکومتداری خوب و مدیریت سالم همکاری نماید.

محمد حنیف اتمرمشاور امنیت ملی کشور، درباره بهبود همکاری های سیاسی و امنیتی منطقوی نیز صحبت نمود، وی گفت که ایالات متحده امریکا میتواند دربخش همکاری های منطقوی همکاری نماید تا دورنمای مستحکم سازی همکاری ها را به هدف صلح ، امنیت وثبات در منطقه نیرومند سازد.

همچنین جنرال مک ماسترمشاور امنیت ملی امریکا به جانب افغانی اطمینان داد که دولت و مردم ایالات متحده امریکا ازمبارزه برحق افغان ها و تلاش های شان دربرابر تروریسم جداً حمایت می نماید.

از سوی هم دراین ویدیو کنفرانس روی یک سلسله موضوعات مورد علاقه دیگر نیز بحث صورت گرفته است.

  انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار