اتفاق عجیب در فوتبال ایران/ سرمربی پشت خط، مدیران در حالت سکوت

بلاتکلیفی باشگاه نفت به حدی است که مسئولان این باشگاه از پاسخ دادن به تماس های حمید درخشان هم طفره می روند.

اتفاق عجیب در فوتبال ایران/ سرمربی پشت خط، مدیران در حالت سکوتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران پس از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در واکنش به پرداخت نشدن 10 درصد از مطالبات خود دست به اعتصاب زده و به هیچ وجه حاضر نیستند در تمرینات این تیم شرکت کنند.

برهمین اساس قرار بود تا صبح امروز نشست بین مسئولان باشگاه نفت و بازیکنان این تیم برای پایان اعتصاب برگزار شود اما تا این لحظه چنین امری محقق نشده است.

این در حالی است که مدیران باشگاه نفت  اعلام کرده اند به دلیل مسائل اداری تاکنون پولی به حساب بازیکنان واریز نشده و در 2روز آتی بخشی از مبلغ قرارداد آن ها پرداخت می شود.

جالب اینجاست حمید درخشان  که با وجود دیر تحویل گرفتن تیم نفت نتایج نسبتا خوبی در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر گرفته، هم مقابل این مشکلات با دردسرهای فراوانی مواجه شده چرا که مسئولان باشگاه نفت حتی به خود زحمت نمی دهند تا جواب تلفن های سرمربی تیم خود را بدهند.

درخشان در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد: در روزهای اخیر برای رفع مشکلات بازیکنان بارها با مسئولان باشگاه تماس گرفتم اما هیچ پاسخی به تماس های من نداده اند. نمی دانم تکلیف بازیکنان و کادرفنی نفت چه می شود اما باور کنید هیچ مسئولی پاسخگوی ما نیست.

او درباره اینکه برگزار نشدن تمرین نفت برای سومین روز متوالی اظهار داشت: بازیکنانم امروز هم حاضر به تمرین کردن نمی شوند. شکستن اعتصاب آن ها دست من نیست چراکه بازیکن حق دارد مطالباتش را دریافت کند و زمانی که هیچکس جوابش را نمی دهد، انجام دادن چنین اقداماتی طبیعی است. هیچ کدام از افرادی که برای سرمربی گری نفت با من مذاکره کرده اند، در حال حاضر پاسخگو نیستند.

درخشان درمورد احتمال تغییر مالکیت باشگاه نفت اظهار داشت: من وارد حریم مالکیت باشگاه و احتمال تغییر آن نمی شوم اما از مسئولان باشگاه درخواست می کنم به فکر باشند و بازیکنان نفت را به حال خود رها نکنند.

سرمربی تیم نفت تهران درباره اینکه تا چه زمانی حاضر به ادامه همکاری با این باشگاه است، گفت: فعلا صبر می کنم تا ببینم باشگاه چه تصمیمی می گیرد. امیدوارم شرایط مناسب شود.

او در پایان درمورد برگزاری دیدار نفت تهران و تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: زمانی که بازیکنانم در تمرینات شرکت نمی کنند، طبیعی است که شرایط سختی برای این بازی داریم.

انتهای پیام/

دردسرهای فراوان درخشان در باشگاه نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
نفت رابدن حداقل بخش خصوصی. زنگنه نمیخوادش. تیم ریشه دار نابودشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
سرمربی کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
خیلی مردی آقای زنگنه
که پول بیت المال الکی به جیب چند نفر دلال و بازیکن لاقید فوتبال نمیریزی
آخرین اخبار