رونالدو به رکورد دی استفانو ‌رسید

ستاره پرتغالی رئال مادرید،با بازی مقابل بارسلونا از لحاظ تعداد بازی، با آلفردو دی استفانو اسطوره این باشگاه برابری کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید از ساعت 30 دقیقه بامداد روز دوشنبه (امروز) در دور رفت سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که تیم مهمان موفق شد با نتیجه سه بر یک بارسا را شکست دهد.
در این مسابقه  کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی رئال حاضر نبود ،او در دقیقه 58 وارد میدان شد و در سیصد و هفتاد و چهارمین بازی اش با پیراهن کهکشانی ها  یک گل به ثمر رساند.
به این ترتیب ستاره پرتغالی رئال مادرید،با بازی مقابل بارسلونا از لحاظ تعداد بازی، با آلفردو دی استفانو اسطوره این باشگاه برابری کرد.
البته این رکورد تاریخی با خاطره تلخی برای رونالدو همراه بود،زیرا در دقیقه 82 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.
او سال 2015 رکورد رائول را شکست و با 203 بازی به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.
رونالدو با گلزنی در دیدار سوپرجام،مجموع گل های زده خود برای کهکشانی را به عدد 408 رساند،یعنی او 85 گل بیش از رائول و 101 گل بیش از دی استفانو به ثمر رسانده است.
اما در مجموع، بهترین دوره تاریخ رئال دهه 60 بود. در آن دوره، دی استفانو 13 سال با پیراهن رئال بازی کرد و در این مدت 17 جام به دست آورد که شامل 8 قهرمانی لیگ و 5 قهرمانی اروپا است.
رکورد مشابهی نیز برای رونالدو در این مدت به ثبت رسیده است. او در 9 سال حضورش در رئال، 13 جام کسب کرده است که بیشتر آنها در 5 سال اخیر بوده است که البته کاپیتان پرتغالی نقش پررنگی در این موفقیت ها داشته است،او در 5 فصل لیگ قهرمانان آقای گل رقابت ها بوده است و در مجموع با 106 گل آقای گل تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان محسوب می شود .رونالدو در این رقابت ها 90 گل برای رئال گلزنی کرده است.


انتهای پیام/

رونالدو ،دی استفانو را هم گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار