سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

امنیت و اقتدار کشور مرهون جانفشانی شهداست

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ایثار و جانفشانی شهدای حرم می‌بایست به عنوان یک اندیشه و منش برتر به جوانان معرفی شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدیف بدری  صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت:  جانفشانی شهدا و اندیشه‌های آن ها می‌بایست امروز به عنوان الگوی برتر جوانان و نسل حاضر معرفی شود و اندیشه و منش شهدای جوانی همچون حججی تبیین شود.

وی افزود:شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز شهدای مدافع حرم با رشادت و جانفشانی خود رهروی از ولایت‌فقیه و آرمان‌های اسلام و انقلاب را اثبات کرده‌اند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه شهدا در مسیری که انتخاب کرده‌اند عشق به اباعبدالله حسین را به نمایش گزارده‌اند، اضافه کرد: امروز ما نیازمند چنین الگوهایی برای جوانان هستیم.

بدری گفت: امروز امنیت و اقتدار کشور ایران زبانزد در منطقه و در جهان است و چنین امنیتی مرهون جانفشانی شهدا و مدیون خون آن ها است.

وی با بیان اینکه شهدا راه آسمانی را برگزیده‌اند، اضافه کرد: ایثار و جانفشانی شهدای حرم می‌بایست به عنوان یک اندیشه و منش برتر به جوانان معرفی شود.

 

انتهای پیام/ی

 

جانفشانی شهدا باید الگوی جوانان باشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.