مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس:

بهره مندی از مزایای تسهیلات رونق تولید در فارس

مزایای پرداخت تسهیلات امسال برای نماینده های بانک های عامل در استان فارس فراهم شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمود کجوری مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط پارسال انجام شده است، افزود: برای بهره مندی از مزایای تسهیلات تعریف شده امسال نیز امکان پرداخت نماینده های بانک های عامل در استان ایجاد شده است .

وی بیان کرد: بهره مندی از این منابع فقط برای طرح های زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود دارد و با پیگیری انجام شده، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و وزارت متبوع امکان همکاری با بنگاه های کوچک و متوسط، واحد های تولیدی بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی انجام شده است.

کجوری تصریح کرد: سود این تسهیلات بر اساس مصوبه شورای عالی پول و اعتبار محاسبه و به میزان 18 درصد بوده، که شرکت ها، واحد های کوچک و متوسط تولیدی صنعتی، کشاورزی و خدماتی از شرایط نداشتن بدهی غیر جاری، چک برگشتی، رعایت نسبت مالک و مفاد آئین نامه رعایت شاخص های مالی اعطاء تسهیلات سرمایه در گردش به اشخاص حقیقی و حقوقی بانک های دولتی به منظور پرداخت تسهیلات و تعهدات مستثنی هستند.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی behinyab.ir بخش تامین مالی و ثبت نام در این سامانه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

وی افزود: پس از بررسی طرح ها و ایجاد کردن شرایط اخذ تسهیلات بر اساس دستور العمل تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط از سوی مدیریت کل اعتبارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تدوین و ابلاغ شده، که به بانک های عامل معرفی و از این منابع بهره مند می شوند.


انتهای پیام/س


فراهم آوری مزایای تسهیلات رونق تولید در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار