فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد:

دستگیری اعضای اصلی گروه ترویج فساد در بیرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری دو تن از اعضای اصلی باند ترویج فساد و آموزش رقص در شهرستان بیرجند با همکاری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران گفت: با دریافت اخبار و گزارشات واصله مبنی بر این که خانمی به هویت معلوم در شهرستان بیرجند با همکاری چند نفر دیگر با تشکیل گروهی اقدام به برگزاری کلاس رقص کرده و با تبلیغات در فضای مجازی و  حضور در مراسم عروسی و شادی شهروندان با دریافت مبالغ بالا از این طریق تحصیل مال نامشروع انجام می‌دهد،موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی با همکاری سپاه انصارالرضا (ع) پس از انجام دو ماه کار اطلاعاتی،اعضای اصلی و گردانندگان این گروه را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: اعضای این گروه با انتشار چند کلیپ از مراسم رقص خود با وضعیت نامناسب در شبکه اجتماعی تلگرام تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و هنگامی که در حال انجام اقدامات مجرمانه خود در یکی از تالارهای شهرستان بیرجند بودند شناسایی و هنگام خروج از تالار دو تن از اعضای اصلی این گروه دستگیر شدند.

سردار شجاع تصریح کرد: با انتقال متهمان به پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی تحقیقات در زمینه اعمال مجرمانه آنان انجام شد و با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.

انتهای پیام/ع

دستگیری اعضای آموزش رقص در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.