احداث پایگاه ثابت اورژانس در راه آهن کرمانشاه

رییس مرکز مدیریت حوادث فوریت های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به احداث راه آهن در استان کرمانشاه و نیاز به حضور امدادگران در این بخش گفت:پیگیر احداث پایگاه ثابت اورژانس در راه آهن کرمانشاه هستیم.

احداث پایگاه ثابت اورژانس در راه آهن کرمانشاهدر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛صائب مدرسی رییس اداره فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت:بیشترین ماموریت های داخل شهری اورژانس کرمانشاه شامل بیماران قلبی و تنفسی و انواع مسمومیت ها است.

مدرسی افزود:55پایگاه امداد در استان کرمانشاه فعالیت می کنند که 28پایگاه جاده ای و 26پایگاه شهری و یک پایگاه اورانس هوایی در استان فعالیت می کنند.


وی با اشاره به اینکه 360نفر در این پایگاه ها فعالیت می کنند گفت:110آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2موتور لانس در پایگاه های اورژانس امداد رسانی می کنند.


مدرسی همچنین به بیمارستان صحرایی روانسر اشاره کرد و گفت: این بیمارستان با ظرفیت 50تخت برای پوشش حوادث در محور ثلاث بابا جانی در نظر گرفته شده است.


وی اشاره به برنامه های این اداره گفت:پیگیری راه اندازی پایگاه امداد فوریت های پزشکی در راه آهن ،پیگیری احداث پایگاه ثابت اورژانس در تنگه مرصاد و برقرای پایگاه ثابت در شهرک ظفر کرمانشاه از جمله این برنامه است.


مدرسی گفت:هم چنین ساختمان پایگاه اورژانس حیدریه در حد واسط بین گواور و سرپل ذهاب تکمیل شده است و کاراحداث پارکینگ ان در حال اجراست و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ز

بیماری های قلبی بیشترین آمار ماموریت های اورژانس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار