گنج زاده: مراسم ازدواجم مانع حضورم در لیگ جهانی می شود

ملی پوش کاراته گفت: حضورم در لیگ جهانی کاراته وان به دلیل همزمانی با مراسم ازدواجم منتفی شد.

سجاد گنج زاده در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: لیگ جهانی کاراته وان آلمان و استانبول در ماه آینده همزمان با مراسم ازدواجم است و به همین دلیل در این دو رقابت حاضر نمی شوم. از طرفی می توانم در لیگ جهانی اتریش شرکت کنم اما ترجیح می دهم به استراحت بپردازم.


او ادامه داد: در سال 2017 در هفت تورنمنت مهم جهانی شرکت کردم و توانستم مدال های خوش رنگی را کسب کنم و در رنکینگ بالای دنیا قرار بگیرم به همین دلیل شرکت نکردن در مسابقات کاراته وان امسال لطمه ای به عملکردم نمی زند و می توانم خودم را برای مسابقات 2018 آماده کنم.


مدافع عنوان قهرمانی جهان کاراته افزود: امتیازاتی که در مسابقات سال 2018 کسب می شود در دریافت سهمیه المپیک 2020 توکیو موثر است و تصمیم دارم بعد از استراحت ابتدا در لیگ کشور شرکت کنم تا آمادگی ام را افزایش دهم و با کاراته وان 2018 پاریس به رقابت های بین المللی برگردم.


گنج زاده عنوان کرد: آبان ماه در مسابقات جهانی جوانان در اسپانیا برنامه رقابت های موثر در کسب سهمیه المپیک توکیو اعلام می شود و بر اساس آن فدراسیون تصمیم می گیرد که در کدام مسابقات حاضر شویم تا امتیاز لازم را بدست آوریم.


او تصریح کرد: تیم ملی حال حاضر بزرگسالان در چند سال گذشته نشان داده که بهترین تیم دنیا است و خیلی از کشورها جهان حسرت تیم بزرگسالان ایران را می خورد و در آینده نزدیک هیچ تیمی حریف کاراته کاهای ایران نخواهد بود.


گنج زاده در مورد مسابقات ارومیه عنوان کرد: در این رقابت ها که با حضور چند کشور در ایران برگزار شد شاهد عملکرد خوب کاراته کاهای جوان کشورمان بودیم.


او درباره رفتن حسین روحانی به تیم ملی ازبکستان گفت: مربی خوبی را در تیم از دست می دهیم اما برای او در تیم ازبکستان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم باز هم شاهد موفقیت این مربی در میادین کاراته باشیم.


ملی پوش کاراته در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی کاراته کشورمان همدل و منسجم در حال تلاش است و مطمئنم به زودی در تمام رقابت های برون مرزی شاهد درخشیدن کاراته ایران خواهیم بود.


انتهای پیام/

دنیا در حسرت تیم ملی کاراته ایران خواهد ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار