امیرحاتمی:

استان‌های مرزی رابطه خاصی با نیروهای مسلح دارند

وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی گفت: استان‌های مرزی رابطه خاصی با نیروهای مسلح دارند و در واقع مرزداران واقعی مرزنشینان هستند.

امنیت پایدار در مرزها الویت وزارت دفاع استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی در تشریح جزئیات جلسه‌هایی که با فراکسیون‌های مختلف مجلس داشته است، گفت: ما امروز  توفیق حضور در 4 کمیسیون و یک فراکسیون مجلس شورای اسلامی را داشتیم.

وی افزود: وزارت دفاع بسیاری از اقداماتی که وزارتخانه‌های مختلف بر عهده دارند را پشتیبانی می‌کند و در قالب نیروهای مسلح خدمات ارائه می‌دهد به همین دلیل با کمیسیون‌های مختلف ارتباط کاری مستقیم داریم.

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: امروز با کمیسیون انرژی، صنایع، آموزش و اجتماعی صحبت کردیم دغدغه‌های نمایندگان را شنیدیم و مواردی که در برنامه پیش‌بینی کرده‌ بودیم را مطرح کردیم.

حاتمی تصریح کرد: هم اکنون فضای خیلی خوبی حاکم است و همه آمادگی داشتند تا از مجموعه برنامه‌هایی که برای پشتیبانی نیروهای مسلح فراهم شده حمایت کنند.

وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی خاطر نشان کرد: همچنین در فراکسیون غرب کشور حضور یافتم با توجه به اینکه مدتی در غرب کشور و در استان‌های کرمانشاه و ایلام خدمت کردم در این جمع حاضر شدم، مضاف بر اینکه استان‌های مرزی رابطه خاصی با نیروهای مسلح دارند و در واقع مرزداران واقعی مرزنشینان هستند، ما در آن جا متعهد شدیم در مراحل مختلف بتوانیم برای امنیت پایدار در مرزها کمک کنیم.

انتهای پیام/

حضور وزیر پیشنهادی دفاع در مجلس برای ارائه برنامه های خود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار