تقدیر از خانواده شهید لرستانی؛

دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با خانواده شهید علی‌مردان صیاد بیرانوند

نماینده ولی فقیه در لرستان شامگاه دوشنبه به دیدار خانواده شهید علی‌مردان صیاد بیرانوند رفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهید سرافراز اسلام علی‌مردان صیاد بیرانوند گفت: خدمت به خانواده شهدا در هر صورت عبادت است و لذا دیدار با خانواده شهدا همواره جز برنامه‌های اصلی ما بوده، چرا که انقلاب مدیون شهدا است.

دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با خانواده پشهید علی‌مردان صیاد بیرانوند

وی افزود: امروزه نمایان است که خون شهدا هدر نرفته و در راه پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است.

نماینده ولی فقیه درلرستان گفت: همه برکات انقلاب اسلامی وابسته به خون شهدا بوده و امروز اگر امنیت در جامعه حاکم است و اگر کشور ما اقتدار و قدرت داشته و از تجاوز به دور است، به برکت خون شهدا بوده و ما باید قدردان باشیم.

وی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا برای ما سعادت است، چرا که ملاقات با پدر و مادر شهید همانند زیارت خود شهدای بزرگوار است.

آیت‌الله میرعمادی در ادامه سخنان خود ضمن گرامی داشت رشادت‌های شهید محسن حججی، شهید سرافراز مدافع حرم که اخیرا توسط تکفیری‌های داعش به شهادت رسید،گفت: همه شهدای ما از تربیت الهی برخوردار بودند چرا که در همه حال مدافع اسلام، حرم و دین پیغمبر هستند.

وی عنوان کرد: امنیت امروزه کشور ما به واسطه خون شهداست و یقینا همانند خون امام حسین(ع) تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: خوش بختانه به برکت خون شهدا، حس خداپرستی و اسلام دوستی در جامعه ترویج پیدا کرده است و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

در پایان این دیدار توسط نماینده معزز فقیه و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از خانواده پاسدار شهید علی‌مردان صیاد بیرانوند تقدیر به عمل آمد.

دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با خانواده پشهید علی‌مردان صیاد بیرانوند

انتهای پیام/د

تقدیر از خانواده شهید علی‌مردان صیاد بیرانوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.