امنیت مناطق مرزی در سایه همراهی و همدلی مرزنشینان و مرزبانان

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با تاکید بر تعامل دو سویه بین مرزنشینان و مرزبانان ، امنیت موجود در مناطق مرزی را حاصل همراهی و همدلی آنها با یکدیگر عنوان کرد .

امنیت مناطق مرزی در سایه همراهی و همدلی مرزنشینان و مرزبانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار عزت اله رشیدیان فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ، در نشست صمیمی با مرزنشینان منطقه " جرمی " در حوزه ی هنگ مرزی ارومیه ، ضمن تاکید بر تعامل دو سویه میان مرزبانان و مرزنشینان ، از آنها خواست نهایت همکاری را با مرزبانان داشته باشند تا شاهد مرزهایی امن و به دور از تخلف و بی ثباتی باشیم .

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه ی جانفشانی های عشایر در پاسداری از مرزهای کشورمان گفت : مرزنشینان نقش مهمی در کنترل و امنیت مرزها ایفا میکنند زیرا عمده مسئولیت تامین امنیت مرزها به عهده ی آنها است و در این راستا فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی برای تسهیل امورات مربوط به استفاده عشایر از ییلاقات منطقه ، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد .

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه مرزبانان از کوچکترین تخلفی در مناطق مرزی چشم پوشی نخواهند کرد ، افزود : در این رابطه با متخلفان به صورت قاطع برخورد می کنیم .

سردار عزت اله رشیدیان ضمن دعوت مرزنشینان به رعایت موارد ایمنی در نوار مرز و هشدار های مرزبانی در پیشگیری از جرایم به ویژه قاچاق کالا ، اضافه کرد : نقش مرزبانان و عشایر در رسیدن به امنیت پایدار در مرزها انکارناپذیر است و ما قدردان تلاش مرزنشینان هستیم .

در ادامه این نشست ، فرمانده مرزبانی استان به استماع مشکلات مرزنشینان پرداخت و بر رفع و حل مشکلات مطرح شده قول مساعد داد.

انتهای پیام/ب

امنیت مناطق مرزی در سایه همراهی و همدلی مرزنشینان و مرزبانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.