فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر از کشف 90 میلیارد ریال کالای قاچاق را طی چهار ماه گذشته خبرداد و گفت: این میزان افزایش پنج درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

افزایش 5درصدی کالای قاچاق در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شعبان ترک‌نیا،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به عملکرد چهار ماهه گذشته نیروی انتظامی ملایر بیان داشت: در بحث انضباط ترافیکی در سطح شهر ملایر که از دغدغه‌های پلیس است در راستای نظم‌بخشی و روان سازی ترافیک کاهش 67 درصدی تلفات فوتی تصادفی و کاهش 6 درصدی در خصوص مجروحین را شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته و امسال طرح پیشگیری و برخورد با مزاحمین نوامیس اجرایی شده است، افزود: این طرح با شدت در ملایر و بخش‌های جوکار، سامن، زند و دیگر بخش‌ها دنبال می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه در این مدت افزایش 6 درصدی توقیف موتورسیکلت‌ها را در سال جاری داشته‌ایم، اظهار داشت: همچنین توقیف 588 دستگاه خودروی متخلف در سطح شهرستان صورت گرفته است و اعمال قانون 13 درصدی نسبت به سال گذشته رانندگان متخلف را داریم.

وی گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی که شعار سال است پلیس ملایر کشف 90 میلیارد ریال کالای قاچاق را طی چهار ماه گذشته داشته که افزایش پنج درصدی نسبت به سال گذشته دارد .

ترک‌نیا با اشاره به ماموریت‌های انجام شده در قرارگاه مقابله با سرقت نیروی انتظامی ملایراظهار داشت: ما در پلیس ملایر به دلیل رفاه حال مردم در بحث سرقت بسیار جدی هستیم و در این زمینه دستگیری 4 نفر از سارقان سیم و کابل و کشف 30 فقره سرقت سیم و کابل هوایی را داشته ایم.

وی با اشاره به دستگیری دو سارق خودرو و کشف 6 دستگاه خودرو عنوان کرد: دستگیری پنج سارق منزل و اعتراف به 20 فقره سرقت از منازل، دستگیری سارق کیف قاپ، کشف 19 دستگاه خودرو مسروقه و هشت دستگاه موتورسیکلت ازدیگر اقدامات بوده که در مجموع در این زمینه‌ها کل دستگیری و کشفیات 130 فقره است .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اجرای طرح‌های روزانه پلیس گفت: در این زمینه نیز 9 سارق و دو مال‌خر و کشف 105 رأس احشامه غیر مجاز و قاچاق، 30 تخته پتو و 3 هزار نخ سیگار قاچاق را داشته‌ایم و دستگیری سارق مسلح و قاتل گوشه ای از اقدامات نیروی انتظامی ملایر است.

وی با اشاره به اینکه در بحث کشفیات و دستگیری مواد مخدر از استان جلوتر هستیم، گفت: از ابتدای سال جاری کشف 69 کیلو و 735 گرم تریاک، 4 کیلو و 374 گرم هرویین، کشف 540 گرم شیشه و 111 کیلو و 984 گرم انواع مواد مخدر و گراس از دیگر اقدامات انجام شده است.

ترک‌نیا یادآور شد: همچنین در این زمینه 11 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 673 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند که نسبت به سال گذشته کشفیات 112 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/خ

کاهش 67 درصدی تلفات فوتی تصادفی در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار