امانی در جلسه شورای شهر مطرح کرد؛

توضیحات امانی درخصوص مسائل مالی سازمان بازنشستگی شهرداری

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: سازمان بازنشستگی شهرداری آیین‌نامه مالی جداگانه‌ای دارد، به همین منظور نیاز به مجوز از سوی شورا ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در سیصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به تذکر عباس جدیدی مبنی بر اینکه شهرداری تهران به نامه‌های من پاسخ نمی‌دهد، اظهار داشت: عباس جدیدی در این 4 سال یک هزار و ۱۷۰ مکاتبه با شهرداری تهران داشته که تنها به ۱۵ مکاتبه وی که در دو هفته اخیر بوده، پاسخ داده نشده است.

وی افزود: جدیدی در این مدت ۵ تذکر رسمی به شهرداری تهران داشته که ۴ مورد آن پاسخ داده شده و پنجمین تذکر نیز دو روز قبل با امضای چمران رئیس شورای شهر به شهرداری ارسال شده است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردای تهران با بیان اینکه به هیچ کدام‌از تذکرها بی توجه نبوده ایم، گفت: اینکه جدیدی می گوید عده ای با طناب شهردار تهران پودر و نابود شده اند را واضح تر بیان کنند تا ما پیگیر موضوع شویم.

امانی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص شماره حساب‌های سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، گفت: شماره حساب‌ها ۱۰ سال قبل افتتاح شده، چراکه این سازمان آیین‌نامه مالی جداگانه‌ای دارد، به همین منظور نیاز به مجوز از سوی شورا ندارد.

وی ادامه داد: از مدیر سازمان بازنشستگی پرسیدم که چرا حساب‌ها خالی شده اند؟ که آنها گفتند که از این حساب برداشت می‌شد، به همین منظور آنها را خالی کرده و ۲۸ میلیارد تومان را به حساب دیگری واریز کرده اند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری امور شورای شهرداری تهران با اشاره به افتتاح باغ پرندگان گفت: پیمانکار باغ پرندگان ایرانی است و با همکاری دانشگاه علم‌ و صنعت در حال نصب تور ایتالیایی است.

انتهای پیام/

سازمان بازنشستگی آیین نامه معاملاتی جداگانه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار