افزایش رطوبت هوا تا اوایل هفته آینده در آبادان وخرمشهر

شرجی و رطوبت تا اوایل هفته آینده بر فضای آبادان و خرمشهر حاکم است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ بر اساس گزارش کارشناس هواشناسی خوزستان ، با تداوم استقرار سیستم کم فشار بر روی منطقه و انتقال رطوبت از خلیج فارس همچنان وجود رطوبت در هوای آبادان و خرمشهر را شاهد خواهیم بود.

نجفی با پیش بینی کاهش یک درجه ای دما برای فردا افزود: با اینکه فردا کاهش دما را تجربه خواهیم کرد از پنجشنبه تا شنبه با افزایش دما، هوای آبادان و خرمشهر گرمتر می شود.

بطوری که بیشترین دمای شهرهای آبادان و خرمشهر در شبانه روز گذشته 51 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 30درجه رسید، رطوبت نیز روز گذشته در بیشترین میزان خود مرز 80 درصد را رد کرد.

انتهای پیام/د

افزایش رطوبت هوا در آبادان وخرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
اینطوری نمیشه توی آبادان کار کرد خیلی وضع هوا بد شده
تمام لباسامون شوره زده همیشه بدنمون خیسه,زندگی ما با زندگی استانهای هم جوار خیلی خیلی متفاوته همین میشه که همه از ابادان و خرمشهر مهاجرت کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
به خدا رطوبت هوا خیلی بالاست
ولک مُــــــــــردیم نمیشه نفس کشید ...
انصافاً هزینه ی بنزین ما با هزینه ی بنزین مناطق کوهستانی باید یکی باشه ؟ ما یِــکسَــره باید کولر گازی خونه و کولر ماشین هامون روشن باشه خُـب هزینه ی برق و بنزین و افزایش مصرف آب با استحمام و شستن لباس و ... با کیه ؟ تمام حقوقمون باید بره برای پرداخت هزینه های آب برق گاز بنزین ... چیش میمونه؟ هزینه های بیمارستان بماند گردو خاک و بیماریهای تنفسی که معضل جداگانه شده متأسفانه با انتقالی کارمندان هم به هیچ عنوان موافقت نمیشه.