حضور سفیر آلمان در باشگاه استقلال

سفیر آلمان امروز ظهر با حضور در باشگاه استقلال با مسئولان این باشگاه به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سفیر آلمان امروز ظهر با حضور در باشگاه استقلال به گفتگو با مسئولان این باشگاه پرداخت.

همچنین این سفیر بازدیدی را از مجموعه استقلال انجام داد و مدیران باشگاه استقلال نیز پذیرای سفیر آلمان در باشگاه بودند.

گفتنی است احتمال دارد سفیر آلمان برای همکاری در برخی زمینه ها در باشگاه استقلال حضور یافته است.

در اين نشست دوستانه رضا افتخارى مدير عامل باشگاه استقلال، عليرضا منصوريان سرمربى، توفيقى معاون ورزشى، بهتاش فريبا مدير فنى، نصرالله عبداللهى سرپرست حضور داشتند.

در ابتدای اين نشست مديرعامل باشگاه استقلال ضمن خوش آمد گويى به سفير و مسئول امور فرهنگی سفارت آلمان، در مورد شرايط باشگاه استقلال، نزديكى كشور هاى ايران و آلمان در زمينه هاى مختلف فرهنگى، اقتصادى، سياسى و ورزشى تو صبحانه را ارائه داد

 

در ادامه سرمربى تيم درباره شرايط تيم بزرگسالان و تيمهاى پايه و تغييرات ساختارى باشگاه و تيم مطالبى را بيان كرد.

سفير آلمان نيز با ابراز علاقه به حضور در باشگاه استقلال بر گسترش روابط فرهنگى، سياسى،اقتصادى و ورزشى بين دو كشور تاكيد كرد.

در ادامه اين نشست، مقرر شد سفير جمهوری فدرال آلمان در فرصت مناسب با حضور در محل تمرين استقلال، از امكانات و تمرين آبى پوشان ديدن كرده و يك مسابقه تيم راهم از نزديك و در ورزشگاه آزادي تماشا كند.

ضمن اين كه به زودى هم تفاهم نامه باشگاه استقلال و سفارت آلمان در مورد همكارى هاى همه جانبه و هرچه بيشتر در مسايل مختلف، به امضاى طرفين خواهد رسيد.

از نكات قابل توجه ديگر اين جلسه، تماشاى جام هاى قهرمانى مختلف استقلال بود كه درباره جام قهرمانى آسيا نيز توضيحاتى براى سفير ارائه گرديد.

در پايان اين نشست صميمى هم مدير عامل باشگاه استقلال هدايايى را به رسم يادبود به سفير و مسئول امور فرهنگى سفارت آلمان اهدا كرده و عكسى به يادگار نيز گرفتند.

سفير آلمان همراه با مسئول فرهنگی اين سفارتخانه، با بدرقه رسمى مسئولان باشگاه استقلال ساختمان باشگاه را ترك كردند.

انتهای پیام/

دیدار استقلالی ها با سفیر آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار