درفهرج؛

پروژه مهراولویت آموزش و پرورش فهرج است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج گفت: اجرای پروژه مهر و عملی كردن برنامه های آن از اولويت های آموزش و پرورش است.

پروژه مهراولویت آموزش و پرورش فهرج استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مجتبی شهمراد زاده، یکی از اولویت های کاری در فصل تابستان را اجرای پروژه مهر و عملیاتی کردن برنامه های آن بر شمرد و گفت : ثبت نام دانش آموزان، ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، آماده سازی مدارس برای بازگشایی و شروع مهری با نشاط از مهم ترین اهداف و فعالیت های پروژه مهر هستند.

وی با اشاره به تهیه و تدوین برنامه توسعه سنواتی در سطح شهرستان و جلسات برگزار شده با اعضای پروژه مهر در این خصوص، این برنامه را ملاک عمل دانست و با تاکید بر اجرای کامل آن اظهار داشت: بر اساس این برنامه، باید نیروی انسانی و سایر مولفه ها مدیریت شود .

شهمراد زاده پوشش تحصیلی را همچنان یکی از مهم ترین راهبردهای اولویت دار شهرستان ذکر کرد و با بیان این که پوشش تحصیلی در مدارس شهرستان مطلوب است و باید این موقعیت حفظ شود، خواستار توجه بیشتر به پوشش تحصیلی دانش آموزان شد.

وی، مدیریت و اجرای هدایت تحصیلی را یکی دیگر از کارهای در دست اقدام آموزش و پرورش و اجرای پروژه مهر عنوان کرد و با اشاره به اهمیت آن، بر ایجاد توازن رشته ای نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.