دستگیری سارقان ۲ میلیاردی اموال مسروقه در نوشهر

سارقان ویلا‌ها و اماکن خصوصی با ۲۹ فقره سرقت در شهرستان نوشهر دستگیر شدند.

سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ویلا‌ها و اماکن خصوصی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: با تشکیل تیمی ویژه پلیس آگاهی، تحقیقات در خصوص کشف جرم و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران با بررسی صحنه‌های سرقت و بررسی شیوه و شگرد سارقان در سرقت اموال و لوازم این اماکن به یکی از سارقان سابقه دار مظنون شدند.


سرهنگ پهلوانی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم و همدستانش، ماموران با هماهنگی قضائی طی چند مرحله عملیات پلیسی این فرد را در شهرستان نور و دو همدست دیگر این متهم را دستگیر کردند.


وی گفت:: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به بزه انتسابی و سرقت‌ها از ویلا‌های منطقه اقرار کردند.


سرهنگ پهلوانی با اشاره به اظهارات متهم اصلی پرونده از شناسایی دیگر اعضای این باند حرفه‌ای خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی دو متهم دیگر این پرونده را نیز در شهرستان محمودآباد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.


رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعترافات اعضای این باند از کشف ۲۹ فقره سرقت و اموال مسروقه به ارزش ریالی دو میلیارد ریال خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.


انتهای پیام/آ


سارقان در دام پلیس نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.