فرمانده جدید انتظامی سیستان وبلوچستان:

اولویت کاری ما تکریم مردم خواهد بود و مردم باید محصول تلاش های ما را ببینند

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: اولویت کاری ما تکریم مردم خواهد بود و مردم باید محصول تلاش های ما را ببینند و بهترین لحظه برای یک پلیس خدمتگزاری برای مردم می باشد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همانگونه که فرمانده نیروی انتظامی فرمودند، ماموریت ها مشخص است و ما هم نسبت به ماموریت ها توجیه هستیم و خداوند بزرگ و منان را شاکر و سپاسگزارم در نظامی افتخار پوشیدن لباس سربازی را دارم که تحت فرماندهی فردی مدیر، مدبر و فقیه یک نظام الهی است و ان شالله بتوانیم در راه اعتلای فرامین ایشان جانمان را تقدیم کنیم و با تمام وجود ماموریت را به خوبی به منزل مقصود برسانیم.

وی افزود: خدای متعال را شاکرم که بعد از دو دهه خدمت در منطق غرب کشور امروز در شرق کشور و در استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا می کنم و عاشقانه و با افتخار خدمت در این استان را ادامه خواهم داد.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: صمیمانه از سردار فرماندهی ناجا تقدیر و تشکر می کنم که این افتخار را به بنده حقیر دادند و به من اعتماد کردند و ان شاالله خداوند متعال توفیق دهد با انجام کار جهادی و مستمر بتوانم اعتماد ایشان را پاسخگو باشم.


این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مبارزه قاطع و مستمر با اشرار و معاندین، پیشگیری از جرایم، کاهش تلفات جاده ای و مبارزه با جرایم سایبری در سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت، و بلند مدت از ماموریت های ویژه بنده در استان می باشد.


وی افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظر سازمانی یک مسیر و یک برنامه راهبردی را با همکاری همه همکاران عزیزم و سایر نهادهای برون سازمانی لحاظ خواهیم کرد.


وی تاکید کرد: به صورت جهادی، مستمر، علمی و کارشناسانه و در چهار چوب سلسله مراتب فرماندهی ماموریت های محوله خود را انجام خواهیم داد .


سردار" قنبری "اظهار داشت: اولویت کاری ما تکریم مردم خواهد بود و مردم باید محصول تلاش های ما را ببینند و ما با خدمات انتظامی مضاعف خدمات بشتری به مردم ارائه خواهیم داد و بهترین لحظه برای یک پلیس خدمت برای مردم می باشد.


فرمانده جدید انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود افزود: با یاری خداوند متعال و در سایه ایمان و تقوا و تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا و تدابیر فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم شریف این استان باشیم.

انتهای پیام/ع

تودیع وعارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار