شرکت بیش از 23 هزار دانش آموز کرمانی در طرح ملی دادرس

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت 23 هزار و 843 دانش آموز کرمانی در طرح ملی دادرس خبر داد.

شرکت بیش از 23 هزار دانش آموز کرمانی در طرح ملی دادرسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ ماشاء الله میرزا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح ملی دادرس با شرکت 23 هزار و 843 دانش آموز در 350 مدرسه استان در سطوح درون مدرسه ، منطقه ای و استانی برگزار شد.


وی با بیان اینکه مرحله استانی پنجمین طرح ملی دادرس با عنوان دانش آموز آماده در روزهای سخت از یازده تا سیزدهم مردادماه جاری در کرمان برگزار شد افزود: در در این مرحله 34 تیم از سراسر استان متشکل از 19 تیم دختر(304 نفر) و 15 تیم پسر(240 نفر) شرکت کردند.


میرزا حسینی این مسابقات در قالب احیاء قلبی و ارزیابی حیاتی، خونریزی و پانسمان و بانداژ، شکسته بندی و آتل بندی، اسکان اضطراری پناه گیری و خروج ایمن، اطفاء حریق ،حمل برد و حمل مصدوم و آزمون کتبی برگزار شد.


معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به کسب مقام اول تیم دختران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: تیم های دانش آموزان دختر شهرستان های رفسنجان و سیرجان نیز به ترتیب رتبه های دوم و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.


ماشاء الله میرزا حسینی در مسابقات طرح ملی دادرس در بخش پسران تیم های رفسنجان، سیرجان و ماهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.


وی از کسب جام بشر دوستی این دوره از مسابقات توسط تیم های دانش آموزی ماهان در بخش دختران و جیرفت در بخش پسران خبر داد.


انتهای پیام/س

 

23 هزار دانش آموز کرمانی در طرح ملی دادرس شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.