مراسم تجلیل از حاج عیسی جعفری خادم حضرت امام خمینی (ره) شب سه شنبه در بیت حضرت امام در قم برگزار شد.

برگزاری مراسم تجلیل از حاج عیسی جعفری خادم حضرت امام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در این مراسم که با حضور جمعی از محافظان امام (ره) و پاسداران و مسئولان شهر قم برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه حضرت امام به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام سید علی خمینی با اشاره به شخصیت مهربان و دلسوز حاج عیسی جعفری اظهار داشت: بنده از زمان کودکی که با حاج عیسی جعفری آشنا شدم محبت و مهربانی او را نسبت به خانواده امام(ره) درک کردم و خاطرات بسیار شیرینی را با او در زمان کودکی وقتی که به عنوان خادم امام(ره) در خانه جماران مشغول به کار بودم دارم.

وی با اشاره به جاذبه شخصیت امام خمینی (ره) عنوان کرد: شخصیت امام به قدری برای اطرافیانش جذاب بود که اشخاص نزدیک به امام به جای این که نزدیکی به ایشان برای آنها امر عادی بشود، هر روز بیشتر جذب و عاشق امام می شدند و بیش از گذشته مشتاق برای خدمت به امام بودند.

حجت الاسلام سید علی خمینی افزود: در زمان حاضر که نسل جوان ما وجود امام را نمی توانند درک کنند، وظیفه شناساندن شخصیت والای امام به جوانان را کسانی به عهده دارند که در زمان حیات امام وجود ایشان را از نزدیک درک کرده و از آن بهره برده اند، و حاج عیسی جعفری یکی از کسانی هستند که در این امر بسیار تلاش می کنند.

در پایان این مراسم با اهدای جوایزی از زحمات حاج عیسی جعفری نسبت به بیت امام (ره) تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/پ

 

مراسم تجلیل از  خادم حضرت امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.