دبیر جشنواره منطقه‌ای شعر علوی:

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه ای شعر علوی

آخرین مهلت دریافت اشعار علوی شاعران جنوب ایران تا ۲۵مرداد ماه اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هاشم کرونی دبیر جشنواره منطقه‌ای شعر علوی گفت: براساس تصمیم دبیرخانه جشنواره منطقه ای شعر علوی ۲۵ مرداد آخرین مهلت دریافت آثار این جشنواره است و این مهلت تمدید نخواهد شد.


کرونی اظهار داشت: موضوعات جشنواره منطقه‌ای شعر علوی در زمینه سیره و سبک زندگی مولای متقیان حضرت علی (ع) ویژه استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد بوده و دبیر علمی جشنواره احد ده بزرگی و دبیر اجرایی آن علیرضا رنجکش از شاعران جوان جهرم است.


وی با بیان اینکه این جشنواره دارای دو بخش موضوعی و آزاد است که بخش موضوعی برای عموم شرکت کنندگان ۴ استان و بخش موضوع آزاد نیز ویژه شاعران زیر ۲۰ سال استان فارس در نظر گرفته شده است، افزود: قالب‌های مورد پذیرش شامل شعر کلاسیک، نو، نیمایی و ترانه که هر شاعر می‌تواند حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند.


کرونی تصریح کرد: شاعران بایستی آثار خود را در موضوعاتی از جمله امام علی (ع) و عدالت اقتصادی اجتماعی، امام علی (ع) و اقتصاد مقاومتی و فرهنگ کار و تلاش، امام علی (ع) و احترام به بیت المال، امام علی (ع) و حسن مصرف، امام علی (ع) اقدام و عمل و امام علی (ع) و کارآفرینی به دبیرخانه ارسال کنند.

 

دبیر جشنواره منطقه‌ای شعر علوی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ مردادماه امسال است و علاقه‌مندان باید آثار خود را تا این تاریخ به نشانی artfars۱۴@gmail.com ارسال کنند.


گفتنی است، این جشنواره ۱۵ و ۱۶ شهریورماه امسال در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر


مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه‌ای شعر علوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار