رئیس دانشگاه پیام نور لرستان:

تحصیل ۱۵ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور لرستان

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: ۱۵ هزار دانشجو در ۱۷۰ رشته محل در دانشگاه پیام نور لرستان مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  منوچهر ططری، در خصوص نحوه پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید گفت: دانشگاه پیام نور لرستان در ۹ مرکز واحد به ۲ شیوه‌ی آزمون سراسری و بدون کنکور با احتساب سوابق تحصیلی در تمامی رشته‌های تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: هردو شیوه‌ی پذیرش دانشجو به صورت همزمان با زمان انتخاب رشته سازمان سنجش از تاریخ ۱۹ مرداد ماه آغاز و تا ۲۴ مرداد ماه ادامه دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به شرایط مطلوب این دانشگاه در تمام واحد‌های استانی، گفت: کلیه ساختمان‌های دانشگاه مجهز به آزمایشگاه، سالن‌های ورزشی و کارگاه‌های مجهز در رشته‌های فنی و مهندسی است.

ططری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور لرستان اکنون ۱۳ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد را دارا است، عنوان کرد: سال گذشته این دانشگاه توانست ظرفیت بیش از ۳۰ درصدی تحصیلات تکمیلی را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در مجموع نزدیک به ۱۵ هزار دانشجو در ۱۷۰ رشته محل تحت آموزش ۱۲۶ عضو هیئت علمی دارای مراتب مربی و استادیاری قرار دارند.

وی افزود: شهریه دانشگاه‌های پیام نور در سراسر کشور پائین بوده و البته این میزان کم شهریه نیز برای دانشجویان کم بضاعت از طریق ارائه وام‌های دانشجویی قابل پرداخت بوده، به نحوی که شرایط ادامه تحصیل برای همه در این دانشگاه فراهم می‌گردد.

 

انتهای پیام /د


پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.