تاکید معاون استاندار یزد بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزدگفت:شهرداری ها و بخشداری ها ازساخت و ساز غیر مجاز در استان و برخی شهرستان ها جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سيدمحمدرضا سيدحسينی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید و با اشاره به حادثه آتش سوزی اخیردرساختمان پلاسکو بیا ن کرد:در حادثه اخیر ساختمان پلاسکو با وجود بیشترین امکانات کمترین بازدهی را داشتیم.

سيدحسينی افزود: در استان و برخی شهرستان ها آمار ساخت و ساز غیر مجاز در مرتبه های اول قرار دارد و باید شهرداری ها و بخشداری ها به این موضوع توجه و از آن جلوگیری کنند. 

وی گفت: بحران در کشور نادیده گرفته می شود و اثر بی تفاوتی نسبت به موضوعاتی که باید به آن حساس و قبل از اتفاق از آن پیشگیری کنیم باعث ایجاد بحران می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزددر آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران غدیر 3در بافق به لزوم آموزش های همگانی مردم با نحوه صحیح مقابله با بحران تاکید کرد.

سید حسینی خاطر نشان کرد:روش برخورد با بحران باید علمی باشد و در زمان آغاز بحران به طور سلیقه ای با آن رفتار نشود.

وی آموزش مدیران و همگان مردم را در خصوص مقابله با بحران ضروری دانست و گفت:پس از آموزش مدیران باید آموزش محله ای و منطقه ای در دستور کار قرار گیرد تا نحوه صحیح مدیریت بحران افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود به بحران بی آبی در کشور اشاره و تصریح کرد:نوع نگرش به شهرها و روستاها باید به گونه ای باشد که بتوان از بحران جلوگیری کرد.

سید حسینی با بیان اینکه بحران آب در 3تا 4دسته تقسیم می شود بیان داشت:آب شرب که تا کنون کنترل شده و آب کشاورزی و صنعتی که برنامه های کوتاه و بلند مدت آن در حال انجام است از موارد تقسیم بحران آب در کشور می باشد.

انتهای پیام/ ی

تاکید معاون استاندار یزد بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار