سرخپوشان پایتخت در اندیشه چهارمین برد برابر سیاه جامگان

سرخپوشان پایتخت در حالی امروز به مصاف سیاه جامگان می روند که به دنبال چهارمین پیروزی برابر این تیم مشهدی هستند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیمهای فوتبال پرسپولیس و سیاه جامگان پیش از دیدار امروز تاکنون 4 بار به مصاف هم رفتند که سهم سرخپوشان پایتخت 3 پیروزی و سهم مشکی پوشان مشهدی 1 پیروزی بوده است.

تنها پیروزی سیاه جامگان برابر پرسپولیس به بازی برگشت فصل شانزدهم بر می گردد. سرخپوشان پایتخت قبل از این بازی قهرمانی خود را در لیگ شانزدهم مسجل کرده بودند، براین اساس بدون دغدغه ای به مصاف سیاه جامگان رفتند. به هر حال این بازی با تک گل روح اله سیف اللهی به نفع شاگردان میثاقیان به پایان رسید و آنها در لیگ برتر ماندگار شدند.

پرسپولیس در بازی رفت لیگ شانزدهم توانست با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم سیاه جامگان عبور کند. رامین رضاییان، مهدی طارمی و کمال کامیابی نیا گلزنان پرسپولیس در این بازی بودند.

نتیجه بازی رفت این دو تیم در لیگ پانزدهم هم با نتیجه 2 بر 1 به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید. رامین رضاییان و فرشاد احمد زاده گلزنان پرسپولیس در این بازی بودند و علیرضا نقی زاده هم تک گل سیاه جامگان را به ثمر رساند.

سرخپوشان پایتخت در بازی برگشت لیگ پانزدهم با نتیجه 3 بر 2 توانستند از سد سیاه جامگان عبور کنند.مهدی طارمی در این بازی 2 گل زد و علی علیپور هم یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و کریمی و حسینی هم گل های سیاه جامگان را زدند.

به هر حال پرسپولیس در 4 بازی گذشته 8 گل به ثمر رسانده و در آن طرف هم تیم سیاه جامگان 4 گل وارد دروازه سرخپوشان پایتخت کرده است.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سیاه جامگان امروز ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 

انتهای پیام/

پنجمین تقابل پرسپولیس و سیاه جامگان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار