شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام با اشاره به شناسایی 426 دانش آموز بازمانده از تحصیل استان از فعالیت مراکز رفع اختلالات یادگیری برای دانش آموزان خبر داد.

شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، مهرانگیز جلیلیان گفت : این مراکز به تعداد 6 مورد در شهرستان های ایوان، ملکشاهی، دهلران، آبدانان، دره شهر و ایلام قرار داشته و پوشش تمامی شهرستان های استان در دستور کار این سازمان قرار دارد.


وی افزود : در صورتیکه دانش آموزی با هوش عادی در برخی دروس اختلال یادگیری داشته باشد، می توانند با مراجعه به این مراکز و کمک کارشناسان متخصص مشکل یادگیری آنها درمان و رفع شود.


جلیلیان با بیان اینکه این مراکز با هدف جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان راه اندازی شده اند، تاکید کرد : این سازمان سعی دارد با اجرای طرح های مختلف از ترک تحصیل دانش آموزان و بازماندگی از تحصیل آنها جلوگیری کند.


جلیلیان افزایش تعداد مدارس در مناطق دوردست و عشایری استان را از دیگر راهکارهای این سازمان برای افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان ایلامی عنوان کرد و افزود: طی سال تحصیلی گذشته 10 مدرسه جدید در این مناطق و برای زیر پنج دانش آموز ایجاد شده است.


انتهای پیام/ه


دانش آموزان بازمانده از تحصیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.