معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از همراهی نکردن برخی مدیران در حمایت از تولید و اجرای طرح های اقتصادی در این استان خبر داد.

همراهی نکردن برخی دستگاه ها در حمایت از تولید

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حشمت اله عسگری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی با محوریت بررسی تامین برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شباب گفت : برای به سرانجام رساندن یک واحد تولیدی باید خون دل زیادی خورد و جلسات متعددی برگزار کرد تا یک واحد افتتاح شود.


وی با انتقاد از کارشکنی و همراهی نکردن برخی دستگاه های دولتی در این چرخه تاکید کرد : همین مسائل علاوه بر طولانی شدن سیکل بهره برداری موجب ایجاد یاس در مجریان طرح تولیدی و لنگی صنعت و ایجاد اشتغال در استان می شود.


معاون استاندار ایلام افزود : کسی منکر اجرای قانون و توجه به چارچوب اساسی کار در راستای مصوبات و دستور العمل ها نیست و ما به عنوان دولت خود خواهان رعایت موارد قانونی هستیم اما نباید با تعلل و استفاده از هر چیز به نفع خود سنگی بر پیش پای تولید استان انداخت.


عسگری از شرکت توزیع برق استان خواست پس از بررسی هزینه تامین برق واحدهای تولیدی، برق را در محل درب واحد تولیدی در شهرک صنعتی شباب، ایوان و واحدهای تازه تاسیس تحویل دهد.


بر اساس ماده 80 وزارت نیرو وظیفه دارد که برق را در محل درب واحد تولیدی تحویل دهد.


انتهای پیام/ه


حمایت از صنایع تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.