تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید بامداد پنجشنبه در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو تیم رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 1:30 بامداد در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا در حالی به مصاف یکدیگر می روند که دو تیم با انگیزه های متفاوتی پا به میدان مسابقه می گذارند.

شاگردان زین الدین زیدان که در دیدار رفت با وجود ده نفره بودن در خانه حریف و با درخشش کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی در نهایت با نتیجه سه بر یک برابر بارسلونا به برتری دست یافتند در بازی برگشت که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود به دنبال حفظ این نتیجه و بالا بردن جام قهرمانی هستند.

 از سوی دیگر شاگردان ارنستو والورده درصدد جبران نتیجه بازی رفت و شکست رئال در زمین خودش هستند. والورده که سومین ال کلاسیکوی خود را تجربه می کند در صورت جبران نتیجه و کسب عنوان قهرمانی به یک مربی محبوب نزد هواداران بارسلونا تبدیل خواهد شد.

بزرگترین غایب بازی برگشت سوپرجام اسپانیا کسی نیست جز کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید که با نمایش خیره کننده خود برد شیرینی برای تیمش رقم زد، هر چند اخراج او به دلیل تمارض و فریب داور و سپس محرومیت پنج جلسه ای اش به دلیل هل دادن داور اصلا به مذاق هواداران رئال خوش نیامد. بازگشت مودریچ و حضور این بازیکن در دیدار امشب می تواند خبر خوشی برای کهکشانی ها باشد.

در بازی برگشت ترکیب بارسلونا نیز با مصدومیت اینیستا و خارج شدن نام او از لیست 18 نفره آبی و اناری پوشان دستخوش تغییر خواهد شد، از دیگر بازیکنان غایب بارسا می توان به رافینیا، فرمالن، داگلاس و آردا توران اشاره کرد.

رئال مادرید تاکنون 9  بارقهرمانی در سوپرجام اسپانیا را تجربه کرده و اکنون در آستانه کسب دهمین جام قهرمانی خود قرار دارد. سوپر جام اسپانیا چهارمین جام رسمی خواهد بود که رئال در کسب آن 2 رقمی می شود. کهکشانی ها پیش از این در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی اسپانیا و لالیگا رکورددار شده اند و به دنبال ثبت رکوردی جدید در سوپر جام اسپانیا هستند.

 ترکیب احتمالی رئال مادرید:ناواس،واران،راموس،کارواخال،مارسلو،کاسمیرو،مودریچ،کروس،ایسکو،بیل،بنزما

ترکیب احتمالی بارسلونا: تراشتگن،اومتیتی،پیکه،آلبا،ویدال،بوسکتس،راکیتیچ،آندره گومز،دنیس سوارز،مسی،لوییس سوارز

 انتهای پیام/

تقابل رئال مادرید و بارسلونا در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار