ثبت نام 54 هزار دانش آموز آبادانی تا پایان شهریورماه

98درصد دانش آموزان آبادانی در مدارس ساماندهی شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ قاسمی زاده مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه امسال 54 هزار دانش آموز در آبادان سر کلاس های درس می نشینند گفت :ثبت نام در مدارس تا پایان شهریورماه ادامه دارد اما خانواده ها هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند .

اعظم قاسمی زاده با بیان اینکه خانواده ها هنگام ثبت نام هیچ وجهی به جز پول بیمه و کتاب به مدارس پرداخت نکنند افزود: فقط مدارس غیر دولتی و شاهد حق دریافت هزینه ثبت نام را از والدین دارند .

وی همچنین گفت: مدارس هیات امنایی به این دلیل که با مشارکت انجمن ها اداره می شوند بعد از آغاز سال تحصیلی می توانند کمک هزینه والدین را دریافت کنند .

قاسمی زاده از اجرای طرح مهر در مدارس آبادان و خرمشهر خبر داد و یادآور شد:منطقه آزاد اروند اعتباری افزون بر 9 میلیارد تومان به طرح مهر مدارس شامل تعمیرات و تجهیزات اختصاص داده است که امیداوریم هرچه زود تر پرداخت شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان با اشاره به کمبود 600 معلم، همانند سالهای گذشته در مدارس خاطر نشان کرد: بیشتر این کمبودها در بخش ابتدایی و به تعداد 245 نفر است.

وی استفاده از سایر آموزگاران در نوبت کاری دوم  با بهره مندی از اضافه کار را یکی از راهکارهای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خواند.

انتهای پیام/د

ثبت نام دانش آموزان  آبادانی تا پایان شهریورماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.