سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان:

یک برنامه تلویزیونی با من زاویه دارد

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از داوری دیدارهای ذوب‌آهن گفت: متأسفانه یک برنامه با من زاویه دارد و با کارشناس داوری قبل از برنامه هماهنگ می‌کند تا کارت زردهای ما را صحیح اعلام کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به بحث انتقال بازی‌های ذوب‌آهن به ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: باید یک تشکر از دکتر زرگرپور استاندار اصفهان صورت دهم که هفته گذشته پیگیر بازی ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان بود و خوشحالم پدر معنوی استان اصفهان مسائل را اینگونه رصد می‌کند.

وی پیرامون شرایط این مسابقه ادامه داد: من خاطرات خوبی با سپاهان داشتم و بخشی از لحظات خوب زندگی من در این تیم رقم خورد و بدون شک هرجا اسم این تیم باشد، با همه وجود به آن افتخار می‌کنم. شاید در این سال‌های گذشته هیچ کس به اندازه من از ساخته نشدن ورزشگاه نقش‌جهان انتقاد نکرده و نظرم یکی از افتخارات استان اصفهان با ساخته شدن این ورزشگاه صورت گرفت.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه من در شهر اصفهان آرامش دارم و لحظات خوبی را سپری می‌کنم، خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها باید به حضور مربیانی چون کرانچار افتخار کنند زیرا یکی از مربیان خوب جهان به شمار می‌رود و امیدوار هستم که فردا بازی خوبی رقم بخورد و در حد و اندازه شهرآورد اصفهان این بازی رقم بخورد؛ هم ما تلاش می‌کنیم که سه امتیاز را کسب کنیم و هم سپاهان این تلاش را صورت می‌دهد.

وی با بیان اینکه سپاهان تیم خوبی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند، افزود: این تیم از خط هافبک خوبی برخوردار است و ما باید این ارتباط را قطع کرده و بتوانیم از نقاط آسیب‌پذیری این تیم، به سپاهان ضربه بزنیم.

قلعه‌نویی گفت: درست است که تیم ما در حال حاضر ۵ امتیاز کسب کرده اما به نظرم ما نتایج دلخواهم را کسب نکرده‌ایم و باید تلاش کنیم که بیش از این امتیاز بگیریم و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی ادامه داد: با این حال، آینده ذوب‌آهن را خیلی خوب می‌بینم و با همه مشکلات خود ۵ امتیاز کسب کرده‌ایم و آمار گل‌های تیم ما بد نبوده اما باید از جایی که هستیم، نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه من در دو سال حضور در استقلال، تا نیم‌فصل برای قهرمانی رفتیم، بیان داشت: البته به نظرم، بعداً مردم می‌فهمند که چه اتفاقاتی درباره استقلال صورت گرفت و من مایل به مطرح کردن آنها نیستم..

وی افزود: استخوان‌بندی تیم ذوب‌آهن حفظ شده و ما نقاط ضعف این تیم را برطرف کرده‌ایم. مشکل عمده ما این بوده که از روز اول با ترکیب اصلی تیم در مسابقه حضور پیدا نکرده‌ایم و به نظرم اگر مهره‌های ذوب‌آهن بعد از مصدومیت بازگردند، شرایط تیم ما بسیار خوب می‌شود.

قلعه‌نویی با بیان اینکه در بازی با گسترش فولاد داور در کارت اول خود اشتباه کرد و در بازی پیکان داور روی کارت دوم اشتباه کرد، افزود: البته این را بگویم که یک برنامه با من زاویه دارد و از قبل هماهنگ می‌کند که کارشناس داوری قبل از برنامه بگوید که کارت زرد اعطا شده به بازیکن تیم ذوب‌آهن درست است!. اما به نظر من اخراج شریفات روی کارت اول درست نبود و اخراج ولسیانی نیز اشتباه بود.

وی درباره مصدومیت دوباره قاسم حدادی‌فر افزود: ما در فوتبال اصفهان یک «بازیکن آقایی» به نام قاسم حدادی‌فر داریم که واقعاً شایسته است. من با حدادی‌فر ۶ ماه در تراکتورسازی کار کردم و به نظرم این بازیکن یکی از بازیکنان اخلاق‌مدار و معرفتی فوتبال ایران است. در واقع همانطور که ابراهیم صادقی نماد سایپا شد، حدادی‌فر و رجب‌زاده می‌توانند نماد ذوب‌آهن شوند.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: حدادی‌فر خیلی از پیشنهادات را رد کرد و من نگران او بودم زیرا زحمت کشید و امسال نمی‌تواند برای تیم ذوب‌آهن در لیگ برتر بازی کند.

وی با بیان اینکه ما به فکر قدرت تاکتیکی تیم خودمان هستیم، ادامه داد: بعضی‌ها برای امتیاز گرفتن دست به هر کاری می‌زنند اما کرانچار اینگونه نیست و به دنبال ضدفوتبال نیست. او یک مربی صاحب‌سبک در دنیا بوده و هر زمان در اصفهان حضور داشته، زحمات زیادی را برای تیمش کشیده است.

قلعه‌نویی درباره مشکلات موجود در استادیوم‌های فوتبال ایران افزود: دغدغه امروز بسیاری از مربیان لیگ برتر، استادیوم‌های فوتبال است و به نظرم عدم برنامه‌ریزی و نبود مدیران لایق باعث شده که امروز تیم‌های ریشه‌دار ما جایی در کشور نداشته باشند. تهران‌جوان، ملوان، پاس و تیم‌های شایسته دیگر امروز نیستند و جایگاهی در فوتبال کشور ندارند.

وی اضافه کرد: من در هر کنفرانس ای اف سی رفتم، گفتم ایران امن‌ترین کشور جهان است و مصاحبه‌های مختلفی کردم اما بعداً به خاطر این مصاحبه‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا مرا ۵ هزار دلار جریمه کرد. امیدوارم از این ۲۰۰ هزار دلار، حداقل جریمه من را پرداخت کنند؛ البته مدیران فدراسیون حتی یک بار اعتراض نکردند که من راست می‌گویم و به خاطر پست و مقامشان قایم شدند و از من دفاع نکردند. آقایان دنبال میزشان هستند نه اعتقادشان اما ای کاش مدیران معرفت داشتند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.