آیت الله محمدی گلپایگانی:

امثال من معنی اسارت را نمی‌دانند/ نظام جمهوری اسلامی برخواسته از رای مردم و نظام دینی مردمی است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نظام جمهوری اسلامی برخواسته از رای و نظام دینی مردم است و بر پایه نظام سلطنتی قرار ندارد.

امثال من معنی اسارت را نمی‌دانند/ نظام جمهوری اسلامی برخواسته از رای مردم و نظام دینی مردمی استبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در کنگره ملی الماس‌های درخشان که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز، روز زیارتی امام رضا(ع) است، وجود مبارک آن حضرت و مزار مطهرشان برای ما دلخوشی، برکت و جلب محبت خدا است.

وی عنوان کرد: ولایت شرط توحید است که این روزها مفتی های وهابی فتوا به قتل رافضی ها می دهند و نمونه اش شهادت محسن حججی است که 25 سال بیشتر سن نداشت.

آیت الله محمدی گلپایگانی خطاب به آزادگان بیان داشت: شما آزادگان نرفته اید که اسیر شوید، بلکه تا آخرین گلوله ایستادگی کردید. در حالی که من و امثال من نمی توانند معنی اسارت را بفهمند و امروز آزادگانی را می بینیم که خود مبلغ اسلام شده و چنین چیزی را جز در مکتب اسلام نداریم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی های مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) افزود: مقام معظم رهبری طی سخنان مهمی فرمودند که این نظام برخواسته از رای و نظام دینی مردمی است و نظامی سلطنتی نیست که رسواترین در دنیا باشد، همچنین جمهوری اسلامی برخواسته از تک تک آرای مردم است.

وی با بیان اینکه قد علم کردن در مقابل نظام مشروع به معنای سرکشی است، تصریح کرد: در این سال ها نظاره گر اوضاع یمن بوده ایم، همان ها که می گویند ما خادم الحرمین هستیم، هر بلایی را که خواستند بر سر یمن آورده اند، در حالی که یکی از مختصات بزرگ جمهوری اسلامی وفای به عهد است و این نظام ثابت کرد که با هر گروه، جمعیت و ملتی که دست دوستی داد، دست از حمایت آن نکشید.

آیت الله محمدی گلپایگانی با اشاره به شکست سیاست های دشمن در کشورهای منطقه خاطر نشان کرد: سید حسن نصر الله در لبنان به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تشکیلات اتمی را جمع کنند، در حالی که این همان اسرائیل بود که در جنگ 33 روزه به لبنان حمله کرد و حزب الله با دست خالی چنان درسی داد که دیگر هوس حمله به لبنان نکنند و قطعأ هرگز جرأت حمله به حزب الله را نخواهند داشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: تمام توان نظام سلطه این بود که طی 6 سال سوریه را براندازند و امروز اعتراف می کنند، بشار اسد ماندنی است و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که ایران اسلامی یاور مظلومان است.

وی اضافه کرد: آزادگان در واقع آزاد شده از بند تمایلات انسانی بوده اند و لقب آزاده زیبنده آن ها است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه اکنون و در شرایط فعلی جنگ های صلیبی پایان نیافته است، تأکید کرد: کسی از نیروی هسته ای ما وحشت ندارد و می داند به دنبال بمب اتم نیستیم، چنانچه مقام معظم رهبری با صراحت تولید این وسایل را برای کشتار جمعی حرام اعلام کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان خاطر نشان کرد: مشکل آن ها اساس نظام اسلامی است و با آن مخالف هستند، اینکه در این اوضاع آشوب منطقه کشوری به نام جمهوری اسلامی ایران در امنیت اداره می شود، به شدت آن ها را می رنجاند.

انتهای پیام/

شکست سیاست های دشمن در کشورهای منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار