مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: حمل و نقل جاده‌ای فارس ظرفیت جا به جایی بیش از ۴۰ میلیون تن کالا را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا سیاه پور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: با راه اندازی طرح‌های جدید اقتصادی بیش از ۴۰ میلیون تن کالا در سال توسط ناوگان فعال وتحت پوشش شرکت‌های فارس جا به جا شود.


وی افزود: در سال ۹۵ بیش از ۲۴ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری فارس به مقاصد درون و برون استانی جا به جا شد.


سیاه پور ادامه داد: استان فارس با دارا بودن ۳۷ هزار انواع ناوگان باری و ۱۰ درصد ناوگان بار کشور، رتبه نخست در میان سایر استان‌ها را در اختیار دارد.


وی بیان کرد: هم اینک ۵۴ هزار راننده حرفه‌ای بخش حمل و نقل کالا در استان تحت پوشش ۲۳۵ شرکت کالا فعالیت دارند.


سیاه پور اظهار داشت: تشکل‌های صنفی فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در فارس، ضامن اصلی تحقق مفاهیم توسعه پایدار و اجرای بهینه اهداف تعریف شده اقتصاد مقاومتی در این استان خواهد بود.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، بر لزوم کنترل وسایل نقلیه سنگین برای اخذ بارنامه تاکید کرد و افزود: انجام این کار به افزایش سطح ایمنی تردد در جاده ها، جلوگیری از آسیب رسانی به تاسیسات جانبی و پل‌های ارتباطی کمک می‌کند و علاوه بر این زمینه ساز تحقق اهداف جامع ستاد مبارزه با قاچاق کالا در سطح ملی و استانی است.
انتهای پیام/ر

جا به جایی بیش از ۴۰ میلیون تن کالا در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.