مدیر کل مسکن وشهرسازی آذربایجان غربی خبر داد؛

احداث چهار مدرسه در مجتمع های مسکن مهر آذربایجان غربی

چهار مدرسه در مجتمع های مسکن مهر شهرستانهای ارومیه، میاندوآب و نقده احداث شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: خدمات روبنایی پروژه های مسکن مهر از مهمترین نیازهای مجتمع های مسکن مهر بوده که دو مدرسه در شهرستان ارومیه و دو مدرسه دیگر در شهرستانهای میاندوآب و نقده ساخته شده است.

مبارک قدم افزود: همچنین یک مرکز بهداشتی و درمانی در سایت مسکن مهر شهرستان ارومیه به بهره برداری رسیده است.

وی، شروع عملیات احداث اسکلت دو مدرسه در شهر هاي اشنویه و محمدیار، ساختمان کلانتری در منطقه گلمان و تکمیل احداث اسکلت دو  مدرسه در شهرستان های میاندوآب و خوی را از مهمترین برنامه های امسال عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر کنترل هزینه پروژه های مسکن مهر تاکید کرد و خواستار همراهی و همکاری تنگاتنگ دستگاه های اجرایی استان برای تحویل هرچه سریعتر مسکن مهر به متقاضیان شد.

مبارک قدم در خصوص آخرین وضعیت پروژه هاي مسکن مهراستان تصریح کرد: روند ساخت 51 هزار و 911 واحد مسکن مهر در استان با میانگین پیشرفت اجرایی 90 درصد در حال اجراست.

مبارک قدم با بیان اینکه  نه هزار و 565 واحد مسکن مهرتعاونی در شهرستان ارومیه از 88 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است، ادامه داد: همچنین ساخت یک هزار و 359 واحد در شهرستان سردشت، 77 درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی، روند پیشرفت اجرایی پروژه های مسکن مهر شهرستان مهاباد را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: مشکلات عمده پروژه های تعاونی مسکن مهر این شهرستان حل و فصل شده  و در حال حاضر این پروژه ها از 72 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است.

مبارک قدم، میزان تسهیلات پرداختی برای 51 هزار و 911 واحد مسکن مهراستان را بیش از 12 میلیارد ریال اعلام کرد.

 

انتهای پیام/ح

احداث چهار مدرسه در مجتمع های مسکن مهر آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.