نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: روزمرگی بدترین آسیب است که به آن دچار می‌شویم و متأسفانه آنچه امروز طلبه‌ها را تهدید می‌کند روزمرگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در دیدار با مدیران سازمان تبلیغات شرق کشور افزود: نباید طلبگی خود را فراموش کنیم چرا که ما سرباز امام زمان (عج) هستیم و برای ظهور آن حضرت تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید از فضای تبلیغی که امروز وجود دارد استفاده کرد و با روحیه طلبگی وظایف خود را انجام دهیم گفت:هیچ چیز بدتر از روزمره شدن نیست و موضوعی است که ما را دچار مشکل می‌کند و ما را در محضر امام زمان (عج) شرمنده می‌کند.

وی با بیان اینکه "امروز امکاناتی در شما است که در ۶۰ سال پیش در اختیار مرجع تقلید نبود"، افزود: امروز به‌برکت انقلاب اسلامی امکانات بسیاری در سازمان تبلیغات اسلامی فراهم شده است و باید قدر این موقعیت را دانست.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه شما از نشاط جوانی و امکانات خود استفاده کنید و علاوه بر این دو ایمان و علاقه به امام زمان (عج) نیز دارید گفت:سعی کنید به روزمرگی دچار نشوید و هر روز شما با روز گذشته متفاوت باشد و اگر این گونه نباشید بدهکار امام زمان (عج) می‌شوید.

 
انتهای پیام//ف.ج
 
 

دیدار امام جمعه مشهدبا مدیران سازمان تبلیغات شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.