برخورد قاطع با حمل کنندگان سلاح و مهمات غیر مجاز در ایلام

رئیس دادگستری استان ایلام از برخورد جدی با حمل کنندگان سلاح و مهمات غیر مجاز در ایلام خبر داد.

برخورد قاطع با حمل کنندگان سلاح و مهمات غیر مجاز در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمد رزم امروز در بازدید از دادگستری شهرستان بدره با بیان اینکه توجه مسئولان قضایی شهرستان به اجرای صحیح و کامل قانون ضروری است گفت: برخورد قاطع و قانونی با سارقان، مجرمین مواد مخدر باید مد نظر قرار گیرد.

 

رزم اعلام کرد: برای حفظ محیط زیست که از منابع و سرمایه های مهم استان و شهرستان بدره است، باید در مورد جرائم زیست محیطی ، تصرف اراضی ملی ، قطع درختان ، تهیه زغال و آتش سوزی های مراتع و جنگل ها با دقت و قاطعیت برخورد شود.

 

وی افزود: گشت های پلیس باید تقویت و افزایش یابد، ایست و بازرسی های در ورودی و خروجی های شهرستان به سطح مناسبی افزایش داشته باشد تا امنیت منطقه ارتقا پیدا کند.

 

رزم اسلحه و مهمات را یکی دیگر از موارد مورد بررسی دستگاه قضایی در شهرستان دانست و گفت: باید به صورت جدی با حمل کنندگان سلاح و مهمات غیر مجاز برخورد شود.

 

رئیس دادگستری بدره هم در این دیدار اظهار کرد: تمام تلاش دادگستری بدره به منظوربرقراری امنیت، برخورد قاطع با مجرمین و احقاق حق تا اجرای کامل قانون صورت خواهد گرفت.

 

اسماعیل قمری با تشکر از پیگیری و توصیه های رئیس کل دادگستری ایلام گفت: مطابق قانون اساسی و سایر قوانین جاری کشوردر بخش های مختلف به پاسداشت قانون مبارزه با مجرمین و برنامه های مربوط به پیشگیری از وقوع جرم خواهیم پرداخت.

 

فرماندار بدره هم در این دیدار با تشکر از پیگیری های رئیس کل دادگستری ایلام گفت: استقرار دادگستری در بدره از مطالبات مهم شهرستان و مسولان بودکه با توجه و مساعدت دادگستری استان ایلام محقق شد.

 

سیروس مرادحاصلی اضافه کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه سه هزار متر مربع زمین جهت احداث ساختمان مستقل دادگستری توسط مردم اهدا شده است هرچه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

انتهای پیام/اس

ضرورت برخورد قاطع و قانونی با سارقین و حمل کنندگان سلاح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.