عباسی: کار ماموران داخل استادیوم خوشایند نبود/نفت را شکست می دهیم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت:پس از پایان بازی قصد داشتم راهی رختکن شوم اما متاسفانه ماموران داخل استادیوم مانع از این امر شدند.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ،در مورد تساوی سیاه جامگان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس و گرفتن امتیاز کار سختی بود که خدا را شکر می‌کنم به این امتیاز دست پیدا کردیم. پرسپولیس قصد داشت پیش از دیدار با الاهلی عربستان با سه امتیاز زمین را ترک کند و برود، اما عملکرد خوب ما اجازه این کار را به پرسپولیسی‌ها نداد.

برای این بازی به بازیکنان پاداش می دهیم

او ادامه داد:خوشبختانه بازیکنان ما توانستند بازی محکمی را مقابل تیم خوب پرسپولیس  که از تیم های مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت های داخلی محسوب می شود و همچنین از بازیکنان و کادر فنی توانمندی بهره می برد به نمایش بگذارند و خوشحالم که توانستیم با امتیاز تهران را ترک کنیم و به همین دلیل در نظر داریم هفته آینده پاداش ویژه ای را به بازیکنان پرداخت کنیم تا در ادامه مسابقات با انگیزه بهتری مقابل حریفان به میدان بروند.

بسیاری از بازیکنان سیاه جامگان  برای اولین در آزادی بازی می کردند

مالک باشگاه سیاه جامگان در رابطه با جو ورزشگاه آزادی گفت:جو بسیار خوبی را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم و خوشبختانه در طول بازی هیچ فحاشی از سوی هواداران تیم پرسپولیس به بازیکنان تیم ما صورت نگرفت و از آنها ممنونم که ادب و نزاکت را رعایت کردند،البته این را هم باید بگویم که برخی از بازیکنان تیم ما برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی و آن هم مقابل خیل عظیمی از تماشاگران به میدان می رفتند ولی باز هم خدا را شاکرم که توانستیم در این جو سنگین با امتیاز به مشهد بازگشتیم.

ماموران داخل استادیوم رفتار مناسبی با تیم مهمان نداشتند

عباسی با اشاره به مشکلاتی که در پایان مسابقه برایش بوجود‌آمد،اظهار داشت: پس از پایان بازی قصد داشتم راهی رختکن تیممان شوم و به بازیکن تیم بابت این تساوی ارزشمند خسته نباشید بگویم اما متاسفانه ماموران داخل استادیوم مانع از این امر کار شدند و من در جواب به آنها اعلام کردم که سازمان لیگ نه تنها برای من بلکه برای هیچ یک از مالکان سایر تیم ها هم کارتی را صادر نکرده است، بالاخره پس از چند دقیقه آنها اجازه دادند که راهی رختکن شوم.

او درمورد حامی مالی تیم سیاه جامگان در لیگ هفدهم اذعان داشت: صحبت های خوبی را با حامیان مالی که از دوستان نزدیکمان محسوب می شوند انجام داده ایم و قرار است آنها در لیگ هفدهم تمام هزینه های جاری باشگاه را تامین کنند.با این وجود تصمیم گرفتیم پیش از بستن قرارداد همکاری با این شرکت در شب گذشته با لباس های آنها وارد میدان شویم و اتفاقا این لباس ها برایمان خوشایند بودند چرا که توانستیم پرسپولیس را در تهران متوقف کنیم.

برای پیروزی مقابل نفت به میدان می رویم

او در مورد دیدار این هفته سیاه جامگان مقابل نفت تهران در مشهد بیان کرد:مطمئنا بازی سختی را مقابل نفت تهران در مشهد در پیش خواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم برابر نفت تهران بازی خوبی ارائه کرده و با دست پر از زمین خارج شویم.این نوید را هم به شما می دهم با توجه به اضافه شدن خرسندنیا، علی عسگری و میرهانی هاشمی به تیم و در صورت هماهنگی آنها با سایر نفرات در ادامه لیگ شک نداشته باشید نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

پرسپولیس قدرت غلبه بر نماینده عربستان را دارد

مالک باشگاه سیاه جامگان در پایان درمورد دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان بیان کرد:با توجه به حضور بازیکنان خوب و تکنیکی که در تیم پرسپولیس، شک ندارم آنها می توانند در بازی مقابل نماینده عربستان به پیروزی برسند و گام محکمی را برای صعود به مرحله نیمه نهایی بردارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار