جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت:چنانچه سازمان‌ها و ادارات نیاز به کمک داشته باشند بسیج آمادگی لازم دارد که به عنوان شورای قشر فعالیت‌های بی شائبه‌ای را داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود فروزاد امروز در نخستین مجمع بسیج شهرستان در سال جاری با تبریک سالروز ورود آزادگان اظهار داشت: مجمع راهبردی بسیج شهرستان متشکل از نخبگان و فعالان بسیجی است.

وی افزود: مجمع راهبردی بسیج در کارگروه‌های مختلف مانند فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، بهداشتی و دفاعی، سازندگی و زنان و خانواده در سطح شهرستان با ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکلات شهرستان به فعالیت مشغول هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان بیان داشت: با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های بسیج به عنوان مشاوری امین در سطح ادارات در راستای بر طرف شدن بروکراسی اداری استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان بازوی فکری سازمان‌ها است، تصریح کرد: چنانچه سازمان‌ها و ادارات نیاز به کمک داشته باشند بسیج آمادگی لازم دارد که به عنوان شورای قشر فعالیت‌های بی شائبه‌ای را داشته باشد، دبیرخانه مجمع راهبردی بسیج گلپایگان در بین دبیر‌خانه‌های کل استان توانسته موفق عمل کند و این مایه افتخار شهرستان است.

فروزاد بیان داشت: یک سری طرح‌ها داخل شهرستانی که باید دبیرخانه مجمع شهرستان با یک تعامل دوسویه با مجموعه بسیج شهرستان و ادارات انجام دهد و یک سری طرح‌ها و ارائه نظریه‌های خوبی که کشوری مطرح شده است که در مسیر مطالعاتی بسیح قرار می‌گیرد و در قالب دستورالعمل‌هایی که به مرور زمان در سنوات مختلف ارائه می‌شود نشان داده می‌شود، یکی سری از این ارائه‌ طرح‌ها پیش زمینه نیاز دارد.

در ادامه سید علی موسوی خراسانی شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی را تسلیت گفت، و اظهار داشت: مدت سه سال به عنوان رئیس مجمع راهبردی بسیج شهرستان فعالیت داشتم و در این مدت با همکاری برادران بسیج در عرصه‌های مختلف با ارائه عملکرد مطلوب در طی این سه سال در سطح کشور مقام نخست را به دست آوردیم.

وی با اشاره به اینکه 22 کارگروه زیر نظر هیأت رئیسه فعالیت دارد، بیان داشت: فعالیت مجمع بسیج راهبردی شهرستان در استان اصفهان شاخص است.

امام جمعه گلشهر اذعان کرد: طرح‌های ارائه شده از سوی مجمع راهبردی بسیج تا وزارت خانه پیگیری شده است که نشان دهنده قدرت مجمع راهبردی بسیج است.

وی بیان داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری از ظرفیت بسیج می‌توان در بر طرف شدن مشکلات بزرگ کشور استفاده کرد و دولت نیز بسیج را یاری رساند.

در ادامه حمیدرضا یاوری اظهار داشت: در راستای تکریم شعائر اسلام و ارزش‌های واقعی انسانی همچنان جوانان این دیار در سراسر جهان می‌درخشند و به عنوان مدافعان حرم تا فرسخ‌ها از خاک ایران اسلامی به مقابله با دشمنان اسلام بر می‌خیزند.

وی با اشاره به اینکه حدود 4 ساله که از تشکیل مجمع راهبردی بسیج شهرستان می‌گذرد، افزود: مجمع راهبردی بسیج شهرستان هر سه سال یک بار با رأی گیری مجدد رئیس و اعضای مجمع انتخاب می‌شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان با اشاره به اینکه امروز نیز در همین راستا مجمع بسیج شهرستان تشکیل شد، تصریح کرد: با رأی گیری به ترتیب حجت‌الاسلام محمدعلاء الدینی امام جمعه گلپایگان به عنوان رئیس مجمع راهبردی و حجت‌الاسلام علی موسوی به عنوان نائب رئیس دوم مجمع انتخاب شدند.

وی افزود: محمدرضا نوربخش به عنوان بازرس اول و سید عطاء اله عبدالمنافی بازرس دوم انتخاب شدند.

یاوری گفت: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان به عنوان نائب رئیس اول و محمدابراهیم شیری به عنوان دبیر مجمع در مجمع راهبردی بسیج شهرستان فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/م

 

مقابله مدافعان حرم با دشمنان در راستای تکریم شعائر اسلام و ارزش‌های انسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.