رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم:

برگزاری دوره‌های آموزشی فرش دستباف در جهرم

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم از برگزاری دوره‌های آموزشی فرش دستباف در روستا‌های جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد دانش‌نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: در این طرح ۲ هزار نفر آموزش‌های مقدماتی فرش دستباف را فرا می‌گیرند.


وی با اشاره به اینکه در این طرح به‌طور میانگین از هر روستا ۵۰ نفر آموزش‌های نوین فرش دستباف را فرا می‌گیرند، افزود: تاکنون در ۲ روستای علویه و حسین‌آباد این طرح اجرا شده است.


دانش نیا با اشاره به اینکه این دوره به صورت رایگان برگزار می‌شود، ادامه داد: مکان برگزاری دوره‌های فرش دستباف توسط دهیاری‌ها تعیین می‌شود.


وی با اشاره به اینکه افراد منتخب این دوره آموزشی در مرحله بعد آموزش‌های تکمیلی را فرا می‌گیرند، بیان کرد: فرمانداری ویژه، اداره فنی و حرفه‌ای و شرکت شهرک‌های صنعتی با استفاده از ظرفیت و توان شرکت فرش دستباف جهرم در برگزاری دوره‌های آموزش فرش دستباف همکاری دارند.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای آموزش ۲ هزار نفر در دوره فرش دستباف، گفت: تحقق اهداف تعیین شده در گرو اجرای مراحل زنجیره فرش دستباف (تأمین مواد اولیه، تولید، فروش) به خصوص بازاریابی داخلی و خارجی (صادرات) است.
انتهای پیام/ر

دوره آموزشی فرش دستباف در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار