شهید فرانسوی بعد از ۳۰ سال در آغوش پدر و مادرش آرام گرفت

شهید فرانسوی دفاع مقدس کمال کورسل، امروز بعد از گذشت ۳۰ سال از شهادت خود در آغوش پدر و مادر خود دوباره جای گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، پدر و مادر شهید فرانسوی دفاع مقدس شهید کمال کورسل امروز بعد از ۳۰ سال جدایی از فرزند خود دوباره او را در آغوش گرم خود گرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اخلاص ویژه این شهید گران‌قدر فرانسوی اظهار داشت: مجاهدت این شهید به فضل الهی زبانزد عام و خاص است، چراکه خداوند هرگز اجر مجاهدان راه خود را زایل نمی‌کند.

هاشمی بابیان گستره جهانی انقلاب اسلامی افزود: در انقلاب اسلامی ما از کشور‌های مختلف جهان برای اعتلای کلمه توحید حضور داشتند که نشان از این دارد که آزادمردان جهان در هرکجا که ندای آزادگی را بشنوند حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: کوردلان تروریستی و داعش هم به‌زودی باسیلی محکمی که از طریق مدافعان حرم می‌خورند شد نابود خواهند شد.

پدر شهید کورسل نیز بر سر مزار پسر شهیدش تأکید کرد: کاری که فرزندم کرده یک وظیفه بود و من افتخار می‌کنم که فرزندم درد دین داشت و در این راه جان خود را فدا کرد.

محمد مرادی ادامه داد: آرزو می‌کنم ایران بر دشمنان خود پیروز شود و انقلاب اسلامی در سراسر عالم را درنورد و عالم‌گیر شود.

وی با تأکید بر ارادت فرزند خود بر امام راحل تصریح کرد: فرزندم ارادت خاصی به امام خمینی (ره) داشت و به عشق آرمان‌ها و ارزش‌هایی که امام بر آن‌ها قائل بود راهی کشور ایران و جبهه‌های جنگ شد.

مسئول امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در ادامه تأکید کرد: شهید کورسل تا سن ۱۵ سالگی مسیحی بود و در اوایل سال ۶۲ با آرمان‌های امام آشنا شدن و شیفته راه امام شدن و با حضور در دعا‌های کمیل دانشجویان ایرانی مقیم فرانسه عاشق و شیفته امام علی (ع) شد.

تاجگردون ادامه داد: وی پس از آشنایی با آرمان‌های امام راحل برای تحصیلات حوزوی به قم سفر کرد و در مدرسه حجتیه مشغول تحصیل شد و با شروع جنگ با اصرار زیاد از طریق لشگر فتح راهی جبهه‌ها شد و در عملیات مرصاد درنهایت به‌واسطه گلوله آرپی‌جی به مقام شهادت رسیدند.

انتهای پیام /ب

بازگشت پیکر شهید فرانسوی به آغوش خانواده

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.