امام جمعه سلماس؛

دولتمردان در برابر سیاست متجاوز گرانه آمریکا ایستادگی کنند

امام جمعه سلماس گفت:دولتمردان در برابر سیاست متجاوز گرانه آمریکا ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛امام‌جمعه سلماس نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به کودتای آمریکایی و انگلیسی در سال 1332 اظهار داشت: روز 28 مرداد مصادف با کودتای آمریکایی و انگلیسی علیه مصدق و سرنگون‌کردن وی از حکومت در سال 1332 و بازگرداندن محمدرضا پهلوی به حکومت است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند که در هر موردی که مسئولان کشور به آمریکایی‌ها اعتماد کردند ضربه خوردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد موسوی تصریح کرد: در سال 1332 عامل کودتا با چمدان پر از پول وارد ایران شد و اراذل اوباش و خودفروختگان را گرد هم آورد تا از این طریق حکومت مصدق را سرنگون کند.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: بعد از گذشت ۴۷ سال از کودتای ۲۸ مردادماه ۳۲، آمریکایی‌ها به دخالت خود در این کودتا اعتراف کرده و هم‌چنین به حمایت خود از صدام معترف شدند و حالا مردم ایران در مورد این اعترافات چه حسی پیدا می‌کنند؟

موسوی با اشاره به بیانات رهبری در مراسم حکم تنفیذ ریاست جمهوری مبنی بر توجه کردن رئیس جمهور به معیشت و اقتصاد مردم، تعامل با دنیا و با صلابت بودن در برابر سلطه‌طلب‌ها، عنوان کرد: اکنون زمان رای اعتماد به وزرای دولت است رئیس‌جمهور باید به این سفارشات رهبری توجه کرده و تمام تلاش خود را برای عملی کردن آنها به کار ببرد.

 

انتهای پیام/م

 

در هر موردی که مسئولان کشور به آمریکایی‌ها اعتماد کردند ضربه خوردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.