امام جمعه مشهد:

مدافعان حرم ، نیروهای امام رضا(ع) برای دفاع از ارزش های اسلام ناب

امام جمعه مشهد گفت: هر کسی که با استکبار دست دوستی دهد تا نابودی خویش پیش می رود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،امام جمعه مشهدامروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی گفت: مدافعان حرم ،نیروهای امام رضا(ع) برای دفاع ازارزشهای اسلام نابیکی از برجسته ترین خصوصیات شیطان T استکبار اوست و همواره استکبار و کفر در کنار یکدیگرند.

آیت الله سیداحمد علم الهدی افزود: تعامل با هر نوعی از استکبار زیانبار است زیرا ذات او بر پایه نابودی و به استضعاف کشیدن طرف مقابل استوار است.

وی با اشاره به شهادت شهید محسن حججی افزود :باید همواره این مسئله را مد نظر داشته باشیم که امریکا هر گزینه ای می خواهد داشته باشد اما بداند گزینه روی میز ایران ، شهید محسن حججی است.

آیت الله سیداحمد علم الهدی افزود: شهید حججی یک نمونه از جوانان دهه هفتادی کشور بود و بقیه جوانان این مرز و بوم نیز آماده یک اشاره از امام و مقتدای خود هستند.

او گفت: کار شهید حججی به گونه ای بود که شبکه خبری المانیتور آمریکا او را اسوه اتحاد و باعث یکپارچگی مردم ایران معرفی کرد و بسیاری از افرادی که از چرایی حضور در سوریه سوال می کردند اکنون برای دفاع آماده شده اند .

آیت الله علم الهدی افزود: همه نیروهایی که به عنوان مدافع حرم اعزام می شوند نیروهای امام رضا(ع) هستند و می روند تا از ارزش های اسلام ناب دفاع کنند.

او گفت: ایران با وجود امام رضا(ع) ، بعد از قبله اول مسلمین به عنوان کانون ارتباطی جهان اسلام و مرکز نشر معارف اسلامی و تنها جایی است که مرکز نیروهای اسلام و مشتاق نیروهای اهل بیت(ع) است.

امام جمعه مشهدگفت: ایران اسلامی ملک امام رضا(ع) است و مسئولان بدانند که حافظ خانه امام هشتم(ع) هستند و باید طوری آنرا نگه دارند و حکومت کنند که شایسته آن حضرت باشد.

 

انتهای پیام/پ

 

مسئولان بدانند که حافظ خانه امام هشتم(ع) هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.