مسمومیت جمعی از زائران در هتلی در مشهد

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مسمومیت غذایی ۵۵ نفر از زائران در هتلی در این کلانشهر مذهبی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، علی حسنی اظهار داشت: روز گذشته 55‌ نفر از زائران یکی از هتل‌های اقامتی در مشهد به دلیل احتمالی مصرف غذای آلوده دچار علائم مسمومیت شده بودند که تمامی این افراد به درمانگاه منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به  اینکه علائم مسمومیت از ساعت 7 الی 8 شب ظاهر شده و این مسمومیت به دلیل مصرف غذای ظهر بود، تاکید کرد: تمامی زائران با علائم مسمومیت به صورت سرپایی درمان و درمانگاه مرخص شدند و در حال حاضر شرایط مساعد و مطلوبی دارند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: به محض اطلاع از وقوع مسمومیت جمعی، کارشناسان بهداشت محیط به منظور بررسی محیط، علت حادثه و نمونه‌برداری در هتل حاضر شدند و کنترل عوامل محیطی صورت گرفت.

حسنی ادامه داد: نمونه‌های غذایی در حال بررسی است و نتایج علت این مسمومیت تا روز شنبه اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد به دلیل اینکه علائم مسمومیت از ساعت 7 الی 8 شب ظاهر شده و این مسمومیت به دلیل مصرف غذای ظهر بوده باشد، تاکید کرد: تمامی زائران با علائم مسمومیت به صورت سرپایی درمان و درمانگاه مرخص شدند و در حال حاضر شرایط مساعد و مطلوبی دارند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت افزود: به محض اطلاع از وقوع مسمومیت جمعی، کارشناسان بهداشت محیط به منظور بررسی محیط، علت حادثه و نمونه‌برداری در هتل حاضر شدند و کنترل عوامل محیطی صورت گرفت.

حسنی ادامه داد: نمونه‌های غذایی در حال بررسی است و نتایج علت این مسمومیت تا روز شنبه اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/پ

 

مسمومیت غذایی در هتل مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.