جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

دفاع از کشور هدف مشترک مدافعان حرم

هدف شهدای مدافع حرم، دفاع از حرم اهل بیت (ع)، دفاع از کشور و حفظ اسلام و دین است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم مصطفی خوش محمدی در چالوس گفت: شهیدان مدافعان حرم برای تامین امنیت ما از زندگی، خانواده و جان خودشان گذشتند و ما مدیون خون این شهدا هستیم.


وی افزود: امروز شهادت مدافعان حرم مخصوصا شهادت سردار شهید خوش محمدی این پیام را دارد آن کسانی که ادعا می‌کنند پاسداران و بسیجیان دنبال منافع خودشان هستند باید بدانند این شهید کسی بود ۳۰ سال خدمت کرده و ماموریت آن تمام شده بود، اما صرفا برای حفظ اسلام، قرآن و دفاع از حرم اهل بیت و تامین امنیت کشور بنا به فرمان مقام معظم رهبری به سوریه اعزام شده و آنجا انجام وظیفه کردند.


عراقی گفت: ماموریت سردار خوش محمدی بسیار بسیار سخت بوده ایشان در سخت‌ترین شرایط خدمت کردند که بحث تخریب بود و تخریب سخت‌ترین ماموریت مدافعان حرم  بشمار می‌رود و ایشان با بدن تکه تکه شده به شهادت رسیدند.


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: پیام این شهدا این است کشور ما کشور امام (ره)، کشور امام زمان و کشور امام خامنه‌ای و ولایت فقیه است.


انتهای پیام/آ

شهدای مدافع حرم پیرو ولایت فقیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار