بیرانوند: تیم ملی ب ایران با الاهلی عربستان بازی دارد/بهترین تیم ایران هستیم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما نماینده ایران در آسیا است و به نوعی تیم ملی ب ایران با الاهلی عربستان بازی دارد.

بیرانوند: تیم ملی ب ایران با الاهلی عربستان بازی دارد/بهترین تیم ایران هستیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند درباره شرایط تیم پرسپولیس قبل از بازی با الاهلی عربستان اظهار کرد: دیدار سختی با سیاه جامگان قبل از بازی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و دوست داشتیم سه امتیاز این بازی بگیریم اما متاسفانه  در کسب همه امتیاز این بازی موفق نبودیم. به هر حال بازیکنان بازی خوبی برابر سیاه جامگان انجام دادند و روحیه تیم برای بازی با الاهلی عربستان بالا رفته است. 

او ادامه داد: تیم ما آماده بازی با الاهلی عربستان است و با روحیه بالا به مصاف حریف عربستانی خود می رویم. به هر حال تیم پرسپولیس نماینده ایران در آسیا است و به نوعی تیم ملی ب ایران مقابل الاهلی عربستان بازی دارد. 

بیرانوند بیان کرد: خدا را شکر دو قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بدست آوردیم و بزرگترین عیدی به هواداران قهرمانی در آسیا است ما دو، سه سال است بهترین تیم ایران هستیم و کادر فنی نقاط ضعف و قوت حریف عربستانی  را آنالیز کرده و ما در تمرین روی این نقاط کار کردیم. به هر حال امیدورام بتواینم دست پر به ایران بازگردیم. بازی سختی پیش رو داریم اماامیدوارم بتوانیم کل مردم ایران را روز سه شنبه شاد کنیم. 

 

دروازه بان پرسپولیس درباره تمرینات با روحیه این تیم گفت: تیم ما صدر جدول قرار دارد و 4 بازی خوب هم تاکنون انجام دادیم و نباید روحیه بازیکنان را قبل از بازی با الاهلی عربستان خراب شود. مقصر خود ما هستیم که انتظارات را بالا بردیم و در فضای مجازی هواداران بیان کردند باخت پرسپولیس به علت اشتباهات داوری بوده است و تساوی برابر سیاه جامگان را باخت تلقی می کنند. به هر حال حق به آنها می دهم که همواره انتظار بد تیم محبوب خود را دارند اما حریفان ما به  ورزشگاه آزادی می آیند تا  گل نخورند. 

او در پایان خاطر نشان کرد: از  تمام هواداران درخواست دارم در این 3 ،4 روز قبل از بازی با الاهلی عربستان به ما انرژی بدهند و زیاد به موضوع چه کسی پاس می دهد و مسائل حاشیه ای نپردازند تا ما در آسیا به موفقیت دست یابیم. 

انتهای پیام/ 

قهرمانی در آسیا بهترین هدیه به هواداران است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار